Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er svaret i de aller fleste tilfeller. Om du ikke utfører knipe/bekken stramme øvelser så bør du uansett gjøre det, det er nyttig for alle kvinner.

 

Men det er forskjell på vagina/kjønnslepper etc etc på alle kvinner, på lik linje med at penis er forskjellig hos alle menn. Så mengde luft som dras inn under samleie og blir da "fittefjert" vil variere basert på alt fra fitta, penis, sexposisjon, hastighet/styrke på inn/ut og mye mer, ikke minst kombinasjonen av dette.

 

Min anbefaling er to ting:

1. Ikke bry deg om det, dette skjer alle og enhver i alt fra ofte/hele tiden til sjelden etc. Er helt naturlig at det skjer.

2. Utfør knipeøvelser som anbefales for kvinner, evt kjøp sånne Ben Wa kuler som kan puttes inn i skjeden og så strammer du til mens du går og gjør ting, prøv å ikke la de "falle ut". 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ikke sikkert det.

Men hvor gammel er du?

Har du fått barn, antall?

Liker du og praktiserer du fisting og store ting i fitta?

Føler du at du er stor når du har en kuk inni deg?

 

Vanskelig å si uten å kjenne etter :lol:  Neida bare tuller, selv om det hadde gitt svaret umiddelbart :lol: Hjelper gjerne da, snill sånn sett :evil: 

 

Men hvor stort må du ha inni deg for at det skal virke stramt? Hvis du ikke vet så prøv med en halvliterflaske med cola. Går den greit så prøv noe større, feks gatorade flaske, vannflaske 0,7 ltr de er litt tykkere og helt opp til en 1,5 ltr cola flaske om det går. Prøv deg frem.

Når du har gjort dette så kan du jo si hva du føler og så kan jeg gi deg en antydning og hva jeg mener.

 

 

Gi en lyd så skal vi se hva svaret blir.

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert det.

Men hvor gammel er du?

Har du fått barn, antall?

Liker du og praktiserer du fisting og store ting i fitta?

Føler du at du er stor når du har en kuk inni deg?

 

Vanskelig å si uten å kjenne etter :lol: Neida bare tuller, selv om det hadde gitt svaret umiddelbart :lol: Hjelper gjerne da, snill sånn sett :evil:

 

Men hvor stort må du ha inni deg for at det skal virke stramt? Hvis du ikke vet så prøv med en halvliterflaske med cola. Går den greit så prøv noe større, feks gatorade flaske, vannflaske 0,7 ltr de er litt tykkere og helt opp til en 1,5 ltr cola flaske om det går. Prøv deg frem.

Når du har gjort dette så kan du jo si hva du føler og så kan jeg gi deg en antydning og hva jeg mener.

 

 

Gi en lyd så skal vi se hva svaret blir.

Å herregud. CRINGE!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...