Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte hyggelig eskorte - nå er jeg knust

Anbefalte innlegg

Hør på oss, du er "bare" nok en fyr hun huker litt ekstra på kroken så du skal komme tilbake igjen og gi henne mere penger. Det er tross alt dette de lever av, de blir ikke kjærester med alle kundene sine.

Jeg har som sagt heller aldri tenkt at jeg ønsker å bli kjæresten med denne kvinnen, du forsøker å fordumme meg med å komme med slike kommentarer. Ekstremt dårlig debatteknikk av en med 16 års erfaring her inne på forumet. 

Men for diskusjonens skyld. Hvorfor presentere dette som en absolutt sannhet? Selv en psykolog med doktorgrad som hadde sittet på andre siden av et enveisglass og student hele mitt møte ville aldri vært like bastant som deg. Hadde han studert samme eskorten med 20 andre kunder ville han nok likevel kunne vært ganske overbevist om hvilket motiv damen hadde, om våres relasjon skilte seg ut på noen måte slik at det var grunn til å tro at jeg var noe mer enn "bare" nok en fyr.

Faktisk er det mange eskorter som ender opp med å bli sammen med, gifte seg og stifte familie med en av sine kunder, uten at det har noe med mitt problem å gjøre.

Anonymous poster hash: db76b...245

Hvordan kan du vite det? Har du noen dokumentasjon om dette? Hva er forskjellen på en eskorte og en prostituert etter din oppfatning?

Endret av Hermosa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette var en trist historie å lese, jeg fikk nesten tårer i øyene, ikke pga hun eskorte dama, men pga deg. hun syntes sikkert synd på deg, og ville være din venn siden dere snakket så lenge og lærte hvordan du er som person osv, men så takket du nei til tilbudene hennes, hun tok dette som at du er en idiot som ikke ser at hun strakte ut en hånd fordi hun ville være vennlig.

uansett, hun har helt sikkert flere guttevenner og det virker som om du bare har henne som din eneste jentevenn, hun har det nok mye bedre enn deg. ikke tenk så mye mer på henne, det finnes flere fisker i havet

Lenke til kommentar

Ja, hun selger sex og nærhet, men for meg var hun et vanlig menneske, et menneske jeg kom godt overens med sosialt, og det skjer ikke så alt for ofte. 

Det er det som er så skummelt med denne typen handel – du vet ikke om hun var jævlig flink til å spille rollen sin eller om det var ekte.

Anonymous poster hash: 2371d...f93

Lenke til kommentar

dette var en trist historie å lese, jeg fikk nesten tårer i øyene, ikke pga hun eskorte dama, men pga deg. hun syntes sikkert synd på deg, og ville være din venn siden dere snakket så lenge og lærte hvordan du er som person osv, men så takket du nei til tilbudene hennes, hun tok dette som at du er en idiot som ikke ser at hun strakte ut en hånd fordi hun ville være vennlig.

uansett, hun har helt sikkert flere guttevenner og det virker som om du bare har henne som din eneste jentevenn, hun har det nok mye bedre enn deg. ikke tenk så mye mer på henne, det finnes flere fisker i havet

TS her.

Jeg er enig i at dette virker mest sannsynlig. Hun har det nok definitivt bedre enn meg ja. Uavhengig om hun bare var hyggelig plager det meg at jeg ikke tok tak i hånden. Man vet aldri hvordan vennskap kan utvikle seg selv om grunnlaget var spinkelt. 

Lenke til kommentar

om du tok tak i hånda og dere utviklet et forhold så ville hun såret deg ved å ligge med andre for penger uansett. dette visste du selv da du takket nei da hun ville henge med deg på handletur, underbevistheten din visste at et forhold med henne ville ikke ha fungert i det lange løpet, det finnes fordeler og ulemper i alt og akkurat nå tenker og drømmer du om kun fordeler og det positive, mens virkeligheten er ikke slik, livet er ikke en fairytale, ikke tenk mer på denne jenta hun er en betalvenn, hun vil garantert finne en sugardaddy som kan gi henne alt det materielle ting som hun vil ha, ta opplevelsen som en lærdom gå videre med livet, finn deg en ordentlig jente for nå vet du hva du skal gjøre neste gang du møter en jente som strekker ut en hånd, benytt anlednigen bli kjent og utforsk jenter, vær takknemlig for at noen bryr seg om deg, som sagt, det finnes flere fisker i have, dvs det finnes utrolig mange fine damer i denne verden, alle er spesielle på hver sin måte

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

om du tok tak i hånda og dere utviklet et forhold så ville hun såret deg ved å ligge med andre for penger uansett. livet er ikke noe fairy tales, det finnes fordeler og ulemper i alt, ikke tenk mer på denne jenta, hun vil garantert finne en sugardaddy som kan gi henne alt det materielle ting som hun vil ha, ta opplevelsen som en lærdom gå videre med livet, neste gang du møter en jente som strekker ut en hånd ikke gjør samme feil, benytt anlednigen og vær takknemlig for at noen bryr seg om deg, som sagt, det finnes flere fisker i have, dvs det finnes utrolig mange fine damer i denne verden, alle er spesielle på hver sin måte

TS igjen.

Hvorfor tar alle for gitt at jeg kun tenker på et romantisk forhold der hun skulle være eksklusiv? Jeg hadde ingen illusjon om dette og bryr meg ikke om at hun sikkert har ligger med flere enn jeg har fingre og tær siden vi møttes. Dette var først og fremst en jente jeg kom godt overens med sosialt og skulle ønske jeg kunne holdt kontakten med, slik hun tilbød meg. Men ja, jeg prøver å komme meg videre. Kanskje jeg bør vurdere flytte til et annet land der mennesker er litt varmere enn her i Norden. For en introvert person skaper det åpenbart noen ekstra utfordringer. 

Lenke til kommentar

TS igjen.

Hvorfor tar alle for gitt at jeg kun tenker på et romantisk forhold der hun skulle være eksklusiv? 

TS her.

Uavhengig om hun bare var hyggelig plager det meg at jeg ikke tok tak i hånden. Man vet aldri hvordan vennskap kan utvikle seg selv om grunnlaget var spinkelt. 

så du vil utvikle et romantisk forhold der dama kan ligge rundt for penger?

Endret av Anonimofied
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS igjen.

Hvorfor tar alle for gitt at jeg kun tenker på et romantisk forhold der hun skulle være eksklusiv? 

TS her.

Uavhengig om hun bare var hyggelig plager det meg at jeg ikke tok tak i hånden. Man vet aldri hvordan vennskap kan utvikle seg selv om grunnlaget var spinkelt. 

så du vil utvikle et romantisk forhold der dama kan ligge rundt for penger?

Et vennskap kan utvikle seg fra et "vi kan være venner", til et genuint vennskap. Skjønner?

Lenke til kommentar

du vil utvikle et genuint vennskap med en person der du betalte penger for å ligge med pga du ble tiltrukket av hennes utseende fra første stund du så bildet av henne, hva vil du gjøre videre om dere hadde et genuint vennskapsforhold ? forbli genuine venner for livet?

Endret av Anonimofied
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hør på oss, du er "bare" nok en fyr hun huker litt ekstra på kroken så du skal komme tilbake igjen og gi henne mere penger. Det er tross alt dette de lever av, de blir ikke kjærester med alle kundene sine.

Jeg har som sagt heller aldri tenkt at jeg ønsker å bli kjæresten med denne kvinnen, du forsøker å fordumme meg med å komme med slike kommentarer. Ekstremt dårlig debatteknikk av en med 16 års erfaring her inne på forumet. 

Men for diskusjonens skyld. Hvorfor presentere dette som en absolutt sannhet? Selv en psykolog med doktorgrad som hadde sittet på andre siden av et enveisglass og student hele mitt møte ville aldri vært like bastant som deg. Hadde han studert samme eskorten med 20 andre kunder ville han nok likevel kunne vært ganske overbevist om hvilket motiv damen hadde, om våres relasjon skilte seg ut på noen måte slik at det var grunn til å tro at jeg var noe mer enn "bare" nok en fyr.

Faktisk er det mange eskorter som ender opp med å bli sammen med, gifte seg og stifte familie med en av sine kunder, uten at det har noe med mitt problem å gjøre.

Hvordan kan du vite det? Har du noen dokumentasjon om dette? Hva er forskjellen på en eskorte og en prostituert etter din oppfatning?

Jeg trodde eskorte dreide seg om rent sosiale tjenester, som kanskje inkludérte seksuell kontakt, og at prostitusjon dreide seg om mer seksuell kontakt?

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...