Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte hyggelig eskorte - nå er jeg knust

Anbefalte innlegg

Først litt om meg selv. Jeg en mann i midten av tyveårene. Har utdannelse, i full jobb, ansett som kjekk, singel, sosialt intelligent, men nær sagt ingen venner. Mine sosiale problemer startet i tenårene som følge av oppvekst der foreldrene aldri ga meg den tryggheten som gjorde at jeg utviklet en sosial trygghet rundt andre mennesker. Jeg har likevel ingen problemer med å snakke med andre mennesker, men å stole på andre mennesker utover humor og diskusjoner på jobber vanskelig dermed er det også vanskelig å møte damer selv om jeg på inge måte er jomfru. 

Så ja, etter en god stund uten menneskelig nærhet bestemte jeg meg for å møte en eskorte. Jeg gjorde grundig research og fant den jeg likte best ut fra bildene.  Jeg dro for møte henne. Det jeg merket meg da jeg sendte meldinger med henne var at hun var veldig kort i svarene. Da jeg kom inn så jeg hvor vakker hun var. Enda vakrere enn på bildene, en sånn jente man aldri tror man skal få være med. Hun myknet opp og vi gjorde det vi "skulle". Etterpå lå vi i sengen og snakket 
osv. Jeg betalte for en time, men ble værende to timer uten at jeg betalte for det. Vi snakket om alt mulig, hvor hun skulle reise videre, andre kunder osv. Hun viste meg meldinger fra en som hadde blitt forelset i henne, bilder av eksen sin og hvordan han lignet på meg, snakket om hvorvidt jeg kunne vært sammen med henne med tanke på det hun gjorde. Hun sa hun gjerne ønsket å bli venn med meg og kanskje jeg kunne komme i bursdagen hennes (om en uke). Jeg nølte litt, lurte på om hun ikke hadde mange andre kunder hun tilbød å være venn med. Dessuten visste jeg jo at jeg aldri hadde turt å reise i noen bursdag i et fremmed land. 

Da jeg sa jeg skulle ut og handle i byen etterpå sa hun at hun ville være med. Jeg nølte og sa at jeg var usikker på om jeg var komfortabel med å gå rundt med en 
så vakker jente. Jeg har jo familie i byen og risikere og møte på folk jeg kjenner sammen med henne var ikke akkurat aktuelt heller, så jeg nølte og sa jeg var redd for hva folk ville tenke. Hun ble småsnurt og sa jeg bare kunne gå, men jeg ble likevel være en stund til og vi snakket om andre ting.

Plutselig skjønte jeg hvor lang tid som hadde gått og jeg følte at jeg utnyttet henne og at hun kanskje egentlig ikke ville ha meg der. Jeg spurte derfor om å ta en dusj og kom meg ut derfra. Hun ble litt kort i svarene og kald da jeg dro og var litt i panikkmodus av en eller annen grunn og ble nok også opplevd noe kald. 

Dagen etter fikk jeg en slags reaksjon. Jeg følte meg plutselig forferdelig for hvordan jeg hadde oppført meg, måten jeg avslo alle tilbudene hennes osv. Jeg ble deprimert og tenkte på hva jeg selvfølgelig burde sagt og gjort. Jeg tenkte at jeg måtte få rettet opp i det, så jeg sendte litt meldinger med henne. Svarene var kort, men hun skrev det var greit å møtes igjen. Herlig tenkte jeg, da kan vi tilbringe mer tid og jeg kan kanskje endelig utvikle et vennskap. Jeg brydde meg ikke en gang om tanken på sex, jeg ville bare snakke med henne, kose og ha det hyggelig, tulle osv. akkurat som sist. 

Dagen kom og jeg spurte om det var greit at vi møttes. Fikk kort svar og bilde som viste henne på flyplassen "at the airport". Jeg følte meg knust. Jeg skrev i halvveis
panikk at jeg håper hun kommer tilbake en gang og at vi kan gå på ski sammen og gjøre andre ting vi snakket om. Hun svarte bare "Ok". Da følte jeg meg  enda verre. Hadde jeg kun blitt "lurt?" Var alt en illusjon i hodet mitt, at hun kunne tenke seg å være venn med meg? Jeg var desperat og begynte å lese på nettet om psyken til kvinner som selger sex. Jeg fant en relativt interessant artikkel som på mange måter ga en del svar. Den forklarte hvordan  nesten samtlige eskorter utvikler en sterk form for kynisme, grunnet dårlige erfaringer med enkeltkunder og hvordan påvirker deres oppførsel, tanker
og relasjoner til mennesker. Det knuste meg å tenke på at hennes kynisme nesten garantert gjorde at jeg var et tilbakelagt kapittel og bare en  av mange hun hadde møtt. Uavhengig av hvor stor illusjon det var ga hun meg åpenbart noen muligheter til å gjøre det til mer enn en illusjon. Hun ville gå ut med
meg i byen og ville finne på noe annet. Men da jeg uttrykte tvil var hun rask til å påpeke at jeg bare kunne si at jeg ikke ville være med henne og ikke late som det var noe annet.

Det slo meg noen dager etterpå at vi sannelig var ganske like på det punktet. Usikkerheten for tanker og motivasjoner hos andre mennesker gjør at vi begge er utrygge mennesker. For henne hadde det resultert i utviklingen av en kynisme, som du nærmest kunne se på henne. Hun så så ekstremt sterk ut og usårbar ut på utsiden, et steinansikt når hun var alvorlig. For meg resulterte den samme usikkerheten og tviler til andre motiver tvert i mot en sterk sårbarhet som lett skaper følelser. De siste dagene etter hun dro har jeg bare fulgt henne på instagram. Hun smiler stramt på videoene hun legger  ut, som om man kan se at det bak skjuler seg noe bak den voldsomme fasaden, men jeg er uansett allerede glemt.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Jeg føler meg ikke særlig bra, og det å føle at man har rotet bort muligheten til å få en god venn, og kanskje til og  med en som hadde trengt en venn selv, føles tungt. Jeg tenker på muligheten for å reise å møte henne dit hun reiser videre, men er usikker på om jeg bare vil bli sett på som creepy og desperat. Nå vet jeg forsåvidt hva folk her vil tenke. Snakk om low life når man ikke abre kjøper seg sex, men att på til griner fordi man ikke får bli venn med vedkommende. Men akkurat hva dere vil, jeg vet jeg er en taper allerede så jeg kommer ikke noe særlig lenger ned uansett. For min del ble det første og trolig siste gang jeg prøvde dette uansett. Den kynismen en eskorte pike åpenbart utvikler, som jo er en helt naturlig forsvarsmekanisme,
ble alt for mye for en bløt og svak person som meg.

Anonymous poster hash: db76b...245
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette nyttet det ikke å bruke tid på å tenke på. Ja, kanskje hun strakk ut en hånd i et forsøk på å knytte et dypere bånd enn eskorte/kunde. Eller kanskje hun var jævlig flink til å gjøre det som er en eskorteres jobb: gi sine kunder en opplevelse av en dypere mellommenneskelig relasjon.

Det kommer du sannsynligvis aldri til å vite. Og det er også ulempen med denne typen handel – hvis man ikke helt har kontroll på hva som er virkelig og hva som er fantasi så risikerer man å gå på sånne smeller som den du gikk på her nå. Tillit er en skjør ting, og situasjonen eskorte/kunde bygger på en illusjon. Det er kanskje de aller dårligste kårene for tillit å vokse frem.

Anonymous poster hash: 2371d...f93

Lenke til kommentar

De fleste unge menn er bløthjertede og patetiske håpløse romantikere som deg, før de får en realitetsorientering ved å få hjertet sitt knust en 2-3 ganger. Man the f*** up er vel alt som er å si til dette.

Endret av coffeee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Realiteten er at mange horekunder søker akkurat det du søker etter, de er ikke stygge monstre som må gjemme seg i skyggen av samfunnet og som bare tenker fitte hele tiden. 

Hun gjorde jobben sin. Jeg ville ikke lagt noe mer i det. Altså, enten så gjorde hun bare jobben sin eller så spiller hun mind games med deg.. aner ikke hva du hadde foretrukket å tro på. Hva som faktisk var tilfellet betyr ikke noe lenger, og hva hadde du gjort med svaret uansett? 

Var hun veldig ung? Alderen hun ga deg stemmer nok heller ikke, så du må gjette her.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve alle triksene fra Pretty Woman. 

Neida. Jeg forsøker å ha en holdning til livet at jeg ikke skal la noe jeg ha lyst til glippe fordi jeg ikke tok en sjanse akkurat der og da. Jeg synes du skal kontakte henne, helst be henne ringe deg sånn at hun faktisk er innstilt på å høre på hva du har å si, eller ring selv, og spør om hun har ett minutt til deg nå, eller om dere skal snakkes senere. 

Så sier du akkurat det du mener, uten å legge på så mye kliss og furting. 

"Jeg synes det virket som du var interessert da vi møttes, og da oppførte jeg meg som en dust. Unnskyld. Jeg håndterte det helt feil, jeg ble så satt ut. Jeg liker deg veldig godt, og jeg synes at du fortjener å høre det. Jeg vet ikke hva du synes, men jeg ville aldri la en så flott dame som deg forsvinne bare fordi jeg var redd for å bli avvist."

Så til slutt; jeg har aldri prøvd å date en prositutert, men jeg er nokså sikker på at det ikke er for pyser eller menn som har behov for kontroll. Vær sikker på hva du begir deg ut på her. 

Lenke til kommentar

Jeg tenker dette er så enkelt som at du møtte en eskorte som var langt penere enn de jentene du vanligvis omgås og at hun i tillegg var en sympatisk person, og da er det naturlig å bli betatt (spesielt når man har sex og ellers er intime). Men det er vanligvis urealistisk å tenke at et møte med en eskorte vil utvikle seg til noe mer, av åpenbare grunner. Jeg stusser imidlertid over at du var der langt utover tiden du hadde betalt for, for det er ikke vanlig... Har jeg hørt. Uansett virker det som at det er best å komme seg videre (noe du utvilsomt vil gjøre over tid), eventuelt kan du gjøre som anbefalt over og ta kontakt bare for å få en slags bekreftelse på hvor dere står. I verste fall blir du bare avvist og det er jo ikke verdens ende, faktisk kan det gjøre det lettere å komme seg videre.

Jeg vil til slutt be deg innstendig om å ikke la dette bli en av opplevelsene som former deg til den typiske "mann som er bitter pga dårlige opplevelser med kvinner"-klisjeen. Disse har vi mer enn nok av allerede. Fortsett å være optimistisk, leve livet og møte kvinner (prostituerte eller ei).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke svare de som bare har lagt igjen slengbemerkninger, men takk til dere andre. Jeg skal prøve å svare.

Dette nyttet det ikke å bruke tid på å tenke på. Ja, kanskje hun strakk ut en hånd i et forsøk på å knytte et dypere bånd enn eskorte/kunde. Eller kanskje hun var jævlig flink til å gjøre det som er en eskorteres jobb: gi sine kunder en opplevelse av en dypere mellommenneskelig relasjon.

Det kommer du sannsynligvis aldri til å vite. Og det er også ulempen med denne typen handel – hvis man ikke helt har kontroll på hva som er virkelig og hva som er fantasi så risikerer man å gå på sånne smeller som den du gikk på her nå. Tillit er en skjør ting, og situasjonen eskorte/kunde bygger på en illusjon. Det er kanskje de aller dårligste kårene for tillit å vokse frem.

Anonymous poster hash: 2371d...f93

Jeg er selvfølgelig veldig klar over dette. Det er nok nettopp det at jeg ikke vet som gjør det vanskelig å slå seg til ro med. Hadde jeg fått møte henne igjen og fått avkreftet det hadde det vært greit. Da hadde det ikke vært noe dvele ved, men det er usikkerheten som gjør det så tungt. Litt som mennesker som forsvinner og familien aldri får vite hva som skjedde. Man sitter igjen med spørsmål som gjør det utrolig mye tyngre å håndtere.

Jeg er fristet til å tenke at selvsagt var det bare et spill for henne, men hvorfor la meg få en time gratis med henne? Hvorfor ville hun være med meg ut? Hvorfor faktisk si at vi burde bli venner når hun hadde få dager igjen i Norge, og svært lite å tjene på det? Igjen, det er usikkerheten som gjør det så tungt. Ja, hun selger sex og nærhet, men for meg var hun et vanlig menneske, et menneske jeg kom godt overens med sosialt, og det skjer ikke så alt for ofte. 

Lenke til kommentar

Hun gjorde jobben sin. Jeg ville ikke lagt noe mer i det. Altså, enten så gjorde hun bare jobben sin eller så spiller hun mind games med deg.. aner ikke hva du hadde foretrukket å tro på. Hva som faktisk var tilfellet betyr ikke noe lenger, og hva hadde du gjort med svaret uansett? 

Var hun veldig ung? Alderen hun ga deg stemmer nok heller ikke, så du må gjette her.. 

Svaret hadde gitt meg ro. En ro jeg ikke har nå. Og ikke vite er tungt for mennesker som meg med få sosiale kontakter, som sjeldent føler vi kommer overens med folk.

Hun var 25 år visst nok. Like gammel som meg. Jeg vet det er vanlig at de egentlig er eldre, men hun er modell og på modellkontoen hennes på instagram med over 70 000 følgere står det også 1992 så det virker ganske sannsynlig at det var hennes virkelige alder.

Lenke til kommentar

Jeg vil til slutt be deg innstendig om å ikke la dette bli en av opplevelsene som former deg til den typiske "mann som er bitter pga dårlige opplevelser med kvinner"-klisjeen. Disse har vi mer enn nok av allerede. Fortsett å være optimistisk, leve livet og møte kvinner (prostituerte eller ei).

Jeg er ganske "rutinert" på nettet og kjenner godt til typen du skisserer. Jeg har ingen hensikt i å bli noen kvinnehater som bruker en hver mulighet til å komme med stikk mot kvinner. Jeg sliter sosialt, like mye med menn som med kvinner, så er ikke hos det motsatte kjønn det virkelige problemet ligger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neida. Jeg forsøker å ha en holdning til livet at jeg ikke skal la noe jeg ha lyst til glippe fordi jeg ikke tok en sjanse akkurat der og da. Jeg synes du skal kontakte henne, helst be henne ringe deg sånn at hun faktisk er innstilt på å høre på hva du har å si, eller ring selv, og spør om hun har ett minutt til deg nå, eller om dere skal snakkes senere. 

Så sier du akkurat det du mener, uten å legge på så mye kliss og furting. 

"Jeg synes det virket som du var interessert da vi møttes, og da oppførte jeg meg som en dust. Unnskyld. Jeg håndterte det helt feil, jeg ble så satt ut. Jeg liker deg veldig godt, og jeg synes at du fortjener å høre det. Jeg vet ikke hva du synes, men jeg ville aldri la en så flott dame som deg forsvinne bare fordi jeg var redd for å bli avvist."

Så til slutt; jeg har aldri prøvd å date en prositutert, men jeg er nokså sikker på at det ikke er for pyser eller menn som har behov for kontroll. Vær sikker på hva du begir deg ut på her. 

Takk for oppfordringen, greit å få noen litt andre oppfordringer. Jeg kommer imidlertid ikke til å kontakte henne. Jeg har opplevd denne kvinnen på nært hold, og er det en ting jeg er sikker på så er det at den eneste muligheten til å sjarmere henne er det ved å gjøre det i hennes selskap. Ringer jeg nå er jeg nok en av mange friere hun har sjarmert mens hun var i Norge.

Min mulighet er å reise å møte henne, noe jeg faktisk sa jeg hadde lyst til (USA), eller om hun returnerer til Norge. 

Lenke til kommentar

Hør på oss, du er "bare" nok en fyr hun huker litt ekstra på kroken så du skal komme tilbake igjen og gi henne mere penger. Det er tross alt dette de lever av, de blir ikke kjærester med alle kundene sine.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og bare for å ha det sagt: jeg har ingen illusjon om at jeg og denne dama skal bli et par. Bare at vi kunne holde kontakten litt mer enn enn vanlig kunde/eskorte og kanskje sende en melding fra tid til annet. Gjøre noe gøy utenfor soverommet hvis jeg noen gang kom til henne i USA eller andre steder hun måtte fra. For meg hadde det vært en sterk motivasjon til å reise alene til steder i verden jeg kanskje aldri vil ha noen å reise med ellers.

Lenke til kommentar

Hør på oss, du er "bare" nok en fyr hun huker litt ekstra på kroken så du skal komme tilbake igjen og gi henne mere penger. Det er tross alt dette de lever av, de blir ikke kjærester med alle kundene sine.

Jeg har som sagt heller aldri tenkt at jeg ønsker å bli kjæresten med denne kvinnen, du forsøker å fordumme meg med å komme med slike kommentarer. Ekstremt dårlig debatteknikk av en med 16 års erfaring her inne på forumet. 

Men for diskusjonens skyld. Hvorfor presentere dette som en absolutt sannhet? Selv en psykolog med doktorgrad som hadde sittet på andre siden av et enveisglass og student hele mitt møte ville aldri vært like bastant som deg. Hadde han studert samme eskorten med 20 andre kunder ville han nok likevel kunne vært ganske overbevist om hvilket motiv damen hadde, om våres relasjon skilte seg ut på noen måte slik at det var grunn til å tro at jeg var noe mer enn "bare" nok en fyr.

Faktisk er det mange eskorter som ender opp med å bli sammen med, gifte seg og stifte familie med en av sine kunder, uten at det har noe med mitt problem å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...