J0ppe Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg hatt litt problemer med min nye pc, men nå har jeg fått dem sammen. Men når jeg slår på pcen blir bare skjermen sort og det står at den får signal. Så må jeg trykke på restart og da kommer det bilde med en gang og alt er 100% stabilt. Det samme skjer når jeg restarter pcen, skjermen blir bare sort men viser at den får signnal og pcen går videre. Vet at det ikke er noe feil med skjermkortet og skjermen. Pcen er ikke "pent" bygd takket være mine skillZ Noen som vet noe Endret 14. desember 2003 av J0ppe Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det kan være du må oppdatere BIOS til hovedkortet ditt. ellers kan det vel hjelpe å stille på diverse delays i BIOS og sette first display et eller annet til AGP og ikke PCI... strøminstillinger? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hvordan finner jeg strøminnstillingene da Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du trykker del når det står at du skal trykke del og da finner du det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå