Goodall Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet660.htm er det noen som har noen erfaringer om dette settet? er dette noe for en som har veldig lyst til å prøve seg på vannkjøling? jeg mener her får man jo til prosessor , skjermkort og chipset hadde hvert digg og bli kvitt skjermkortvifta, cpu vifta mi er jo forsovet grei nok den går på 12 dB og på chipsett har jeg ingenting, men jeg har 5 kabinett vifter i tillegg, men hvis jeg innstalerer vannkjøling så trenger jeg vel ikke alle 5? dere ser jo hvilken cpu jeg har i signaturen, den ligger på maks 55 load nå og jeg får den ned i 37 på idle ( ved hjelp av et program som heter Vcool da ) Takker for alle svar, enten det er tips eller erfaringer Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm feil postet.Dette passer bedre under overklokkin-vannkjøling/ekstremkjøling.Kommer nok en moderator å stenge denne Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når fyren spør om noe kan du vel kanskje prøve å hjelpe i stedet for å leke moderator. Waterchill er et veldig godt newbie vannkjølingssett Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når fyren spør om noe kan du vel kanskje prøve å hjelpe i stedet for å leke moderator. Waterchill er et veldig godt newbie vannkjølingssett Ja men det er jo feilpost da. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Dette skulle være et helt greit sett Fant denne testen: [url="http://www.extremeoverclocking.com/reviews/cooling/Asetek_WaterChill_1.html"]Waterchill review[/url] Zemeckis: Har du for mye fritid ? Tror han nå har fått med seg at den er litt feilpostet, men gud så menigsløst å poste bare for å påpeke det. Hvis du ikke har noe relatert til det han spør om kan du jo heller bare la være å svare i det hele tatt. Endret 14. desember 2003 av Jazzcat Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Dette skulle være et helt greit sett Fant denne testen: Waterchill review Zemeckis: Har du for mye fritid ? Tror han nå har fått med seg at den er litt feilpostet, men gud så menigsløst å poste bare for å påpeke det. Hvis du ikke har noe relatert til det han spør om kan du jo heller bare la være å svare i det hele tatt. Tusen Takk for den jaja så ble den posta feil sted, var litt trøtt ja nå har jeg jo fått et bra svar, så om den flyttes eller stenges gjør jo ikke så mye BEKLAGER AT JEG IKKE BRUKTE MERE TID PÅ Å FINNE DET RETTE STED Å POSTE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå