AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg tar Lamictal morgen og kveld, totalt 300 mg pr dag. Blodprøven viste at dette er passelig dose for meg. I går kveld glemte jeg kveldsdosen min. Noen som vet om dette har noe å si? Vil det ta tid før Lamictalen blir like effektiv igjen? Anonymous poster hash: 3204e...1b9 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Lamictal har en halveringstid på 12 timer, så du har fortsatt en god del i deg. Er oppe på det normale nivået igjen etter at du har tatt neste dose. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 For å si det enkelt så har du mye mer enn 300 mg i blodet ditt, til enhver tid, om du fyller på med 300 mg hver dag. Det blir som en bøtte som lekker, men som lekker mindre enn det som fylles på. Så det stiger og stiger, inntil det renner over. Da er man på max. Hvis du hopper over en dag så vil jo nivået synke, men bare til litt lavere enn max. Så det betyr ikke noe. Anonymous poster hash: 213e9...ec1 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 Takk for nyttige tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 3204e...1b9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå