gorsol Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Ingen tungvektere som forrige måned, men en vikingen Oddmar imponerer.FEATURE: Månedens ti anbefalte spill på mobil og nettbrett Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 "Ingen tungvektere som forrige måned, men en vikingen Oddmar imponerer." Litt kluss i andre halvdel av setningen, ellers en fin artikkelserie, som varierer mye fra gang til gang, med tanke på hvilke spill som blir gitt ut og ikke minst "funnet". Lenke til kommentar
Joa_ Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Vandals ser kult ut, men.. det er da ikke gratis Koster 43kr, ihvertfall på Android. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Gode tips her. Bare synd dere er så mye flinkere til å satse bredt på mobilspill enn på "ordentlige" spill. Der er det nesten uten unntak kun tungvekterne det blir skrevet om. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Gode tips her. Bare synd dere er så mye flinkere til å satse bredt på mobilspill enn på "ordentlige" spill. Der er det nesten uten unntak kun tungvekterne det blir skrevet om. Vil du ha en lignende artikkelserie om "ordentlige" spill? Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Gode tips her. Bare synd dere er så mye flinkere til å satse bredt på mobilspill enn på "ordentlige" spill. Der er det nesten uten unntak kun tungvekterne det blir skrevet om. Vil du ha en lignende artikkelserie om "ordentlige" spill? Ja takk, veldig gjerne. Savner å lese om spill jeg ikke allerede har hørt om her inne, både på konsoll og PC. Tror ikke jeg er alene om å tenke slik heller. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Spiller i hovedsak mobilspill på iPad når jeg ikke er hjemme, så har ikke tilgang til internett på den når jeg spiller. Hadde vært utrolig kjekt å få vite om spillene krever internett eller ikke før jeg laster dem ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå