VRK18 Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 NRK er høyrevridd Ja, det virker kanskje sånn fra et kommunistisk perspektiv Er ikke kommunist Du må nesten være det for å mene at NRK er høyrevridd. Du må nesten være nazi for å mene at den er venstrevridd. Rapportert. Lol, støtter du ikke ytringsfrihet? Hvorfor er det greit å kalle meg kommunist men jeg kan ikke bruke din egen logikk for å satirisk gjøre narr av ditt håpløse utsagn? trodde ikke dere liberalister var så utrolig følsomme Du sier jo selv at du synes NRK er høyrevridd. Du sier dermed at du er mer venstrevridd enn NRKs blodrøde journalister. Da er det vel ikke helt urimelig å si at du nesten må være kommunist? 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Du må nesten være nazi Rapportert. Og du kommer nøyaktig like langt som nazi-frisøren på Bryne, når hun saksøkte løgnaslaget? Haha! Satser på at moderatorene forstår konteksten og at visse personer ikke forstår ironi/sarkasme og humor Men folk på langt høyre pleier jo ikke det Veldig mye følelser fremfor fakta der. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Du sier jo selv at du synes NRK er høyrevridd. Du sier dermed at du er mer venstrevridd enn NRKs blodrøde journalister. Da er det vel ikke helt urimelig å si at du nesten må være kommunist? Faktum at du hopper såfort på den konklusjonen er så erketypisk liberalister / langt høyre Er like idiotisk som at jeg skal kalle deg nazist, det har ikke noe logikk i seg Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Og jeg mener ikke de er høyrevridde, jeg bare gjør narr av premisset ditt Lenke til kommentar
G Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ironisk, når høyreregjeringen styrer, og gir NRK enda mer penger ved å innfører mediaavgift som høyresiden selv har foreslått. Det er ikke FrP som har vedtatt dette. Ja, Høyre kaller seg "høyre", og de er i regjering med FrP, men vi vet alle at de er Ap light. Alle 0.2% liberalistene ja hahaha Tro meg, det er ikke mye forskjell på H og Ap. Vi ville derimot sett forskjeller om FrP regjerte alene. Tviler litt på at så vil skje. Men Frp har større popularitet i dag, enn når Carl styrte. Carl hadde mange velformulerte meninger som ble trødd ned i søla av opposisjonen. Men Frp har også hatt en del urokråker som gjør at folk kvier seg for å avgi stemmen sin dit. Det kan godt hende at Frp vil vokse litt mer. Og Listhaug har noen meninger som folk kan nikke seg enige i, selv om mye er populisme, så er det også realiteter å finne blant det som ytres derfra, som folk forstår godt. F.eks. hvorfor skal vi beholde møkkafolk som er fremmedkrigere. Ja vi har hatt en liknende historie selv, hvor nordmenn flyktet til England og ble fremmedkrigere for å støtte kampen i mot nazismen. Men nå blir jo ISIS sett på som ondskapens avskum, så disse utlendingene som reiser til arabiskbefolkede land for å krige, blir ikke sett på som motstandsfolk på samme måte her på berget ihvertfall Endret 30. april 2018 av G Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Du sier jo selv at du synes NRK er høyrevridd. Du sier dermed at du er mer venstrevridd enn NRKs blodrøde journalister. Da er det vel ikke helt urimelig å si at du nesten må være kommunist? Igjen beviser du at du bare er ute etter diskusjon og kommer med sprøyt for å provosere og skape enda mer debatt og lager en ny tråd om ett helt nytt tema kontinuerlig om det er lite respons... Det er merkelig hvor mange spørsmål du stiller, hvor du også har allerde svaret på... Som om du legger opp til å være uenig i alle som skriver det første innlegget.. Men så endrer du alltids mening eller ignorerer tråden totalt om det blir formye pes..... 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Du sier jo selv at du synes NRK er høyrevridd. Du sier dermed at du er mer venstrevridd enn NRKs blodrøde journalister. Da er det vel ikke helt urimelig å si at du nesten må være kommunist? Igjen beviser du at du bare er ute etter diskusjon og kommer med sprøyt for å provosere og skape enda mer debatt og lager en ny tråd om ett helt nytt tema kontinuerlig om det er lite respons... Det er merkelig hvor mange spørsmål du stiller, hvor du også har allerde svaret på... Som om du legger opp til å være uenig i alle som skriver det første innlegget.. Men så endrer du alltids mening eller ignorerer tråden totalt om det blir formye pes..... Sant, jeg skal slutte å svare dette trollet Litt morsomt å trolle tilbake, men det er jo bare bortkastet tid,, Litt typisk oppførsel jeg merker av liberalister. De skal liksom skape "debatt" men ender opp å kalle alle som ikke er enige i dem, som jo er 99.8% av nordmenn, for kommunister og sosialister som elsker venezuela og folkemord etc Minner ekstremt om en kult i tankegangen deres der de demoniserer alle som ikke er enige. Også rapporterer de med en gang de blir litt fornærmet haha Typisk at de ikke skjønner eller tåler satire / humor. Selv om de liksom er for ytringsfrihet blir det alltid følelser over fakta Ikke kast bort tiden på liberalister folkens, uansett hvor morsomt det kan være! De er bare bittesmå troll som aldri kommer til å ha noe politisk impact i Norge. Bare se på rødt som har 5% Funny at faktisk kommunister er langt mer populære enn disse sosialdarwinistene. Sier litt om hvor bra disse "debattene" fungerer På langt vei gjør de liberalistene og lanjgt høyre folk veldig usmakelige Endret 30. april 2018 av PgUp 1 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Ironisk, når høyreregjeringen styrer, og gir NRK enda mer penger ved å innfører mediaavgift som høyresiden selv har foreslått. Det er ikke FrP som har vedtatt dette. Ja, Høyre kaller seg "høyre", og de er i regjering med FrP, men vi vet alle at de er Ap light. Sa jeg noen om FrP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå