LD93 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Holder på å renovere kjellerstua. Og med dette så er alle vegger/tak nede før nytt elektrisk anlegg og gipsing starter Har hatt et ønske om å kanskje få til en et lite "hjemmekino" opplegg dersom det ikke viser seg å være så altfor kostbart Så spør de som har peiling her... Hva koster egentlig et greit setup? Ønsker jo god kvalitet. Blir kun til å se filmer på. Så blir et nedsenkbart lerret med en standard tv bak seg Noen gode anbefalinger? Helst 4k hvis det lar seg gjøre Takker på forhånd Edit: Ser nå etter litt søk at det virker som 4k prosjektorene holder seg til over 20k klassen Skulle helst holdt meg til maks 10k og få mest ut av det ^^ Endret 30. april 2018 av LD93 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 4k projektorer er fremdeles uforholdsmessig dyrt sammenlignet med TV. Hva slags TV har du tenkt til å ha der nede? I prisklassen du spør etter ville jeg nok heller lagt 10k ekstra i TV og lyd fremfor å kombinere med projektor. Det forsvinner jo en del i lerret også Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 4k projektorer er fremdeles uforholdsmessig dyrt sammenlignet med TV. Hva slags TV har du tenkt til å ha der nede? I prisklassen du spør etter ville jeg nok heller lagt 10k ekstra i TV og lyd fremfor å kombinere med projektor. Det forsvinner jo en del i lerret også Var egentlig ment å bare ha en helt normal 42 tommer der nede. Og da med muligheten til å kunne få frem en større visning når man skal se film e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå