AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Heisann! Jeg skal leie ut leiligheten og lurer på om noen kan hjelpe meg med spørsmål som jeg bør stille potensielle leietakere og generell tips Tusen takk på forhånd! :-) Anonymous poster hash: cd8da...037 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Spør etter referanser fra de to siste leieforholdene og sjekk opp referansene. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Ta depositum og ikke godta at nav stiller garanti. Unngå nav klienter i det hele tatt om du kan. Søk dem opp på Facebook. Mine foreldre hadde en "kjekk og hyggelig" mann på besøk nårmde skulle leie ut sin leilighet i tilknytning til huset. Jeg søkte ham opp på facebook og registrerte at 90% av hans innlegg baserte seg rundt narkotika og legalisering av dette. Jeg anbefalte da mine foreldre om å ikke leie ut til denne personen iom at det for meg forteller en del om personligheten. Neida, han virket kjekk og grei. Under et år senere var leiligheten ramponert, det ble oppdaget ulovlig overvåkningsutstyr over mesteparten av eiendommen og bevæpnet politi knuste døra for razzia etter at de over lengre tid hadde fulgt med på narko langing fra stedet. "I told you so" brant på tunga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå