Enmas Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Noen som vet om det går ant å får kjøpt bærbare lyskastere, med batterie og sånt?? Og hvor får jeg kjøpt det?? Nå som snøen er kommer så blir det vel snowboard film, å på kveldene blir det for mørkt! Takker for svar! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det finnes det... Fåes kjøpt hos enhver seriøs fotofohandler.. Lenke til kommentar
Enmas Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvem da feks.?? Og koseter der mye ca.?? Bør ikke være for dyrt! Lenke til kommentar
Elph Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så de hadde noe på SIba på Furuset i Oslo, så ut til å koste fra 3-400 kr og oppover, aner ingenting om effekt, kvalitet, batterikapasitet osv, men de hadde en del forskjellige videolys i allefall Lenke til kommentar
adonis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du holder til i Oslo kan f.eks. VideoUtstyr Norge være et alternativ. Et annet kan være FotoKnudsen (Oslo Kameraservice) på Karl Johan. /Øystein Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå hakke jeg snøring på batteridrevne ting, men å kjøre opp noen fresneller (evt parcans) med låvedører og en dimmer på et aggregat er nok ingen dum idé dersom du skal lyse opp et større område, noe jeg regner med at du skal. bfisk Lenke til kommentar
Enmas Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Bor i Trondheim. Er det noen spesiell video utstyr butikk her?? Aggregat er nokk utelukket, blir for mye å drasse på! Er det ingen nettbutikker som selger da?? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Her: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...%29&sq=asc&pn=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå