Mephisto- Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg gjorde noe mindre lurt i dag... Skulle rydde sammen etter å ha pussa bort rust... Kaster en gang oppi verktøy kassa og den treffer en boks med rustbeskytter spray fra biltema: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustbeskyttelse/Rustbeskyttelsesprimer-2000028154/ Boksen lekker ut (rød væske), jeg kaster den ut av verktøykassa og glemmer den litt av, uheldigvis ligger den nå og sprayer mot undersiden av bilen og opp mot passasjerdøra... Smartingen... Får den etterhvert helt bort, og forsøkte å vaske bort primeren. Det gikk delvis, men har enda ganske mye røde prikker på bilen. Hva kan jeg bruke for å få bort dette? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Asfaltfjerner eller Aseton? Tipper du må lakke om den sia av bilen uensett. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Det hørtes hardt ut for lakken. Ble tipset om neggellakkfjerner og claybar... Her det bare å prøve tenker jeg Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Det hørtes hardt ut for lakken. Ble tipset om neggellakkfjerner og claybar... Her det bare å prøve tenker jeg Har du ikke fjernet det til nå, da er det nok for sent allerede. omlakkering neste. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg pusset vekk maling med lakkslipepapir, etterfulgt av rubbing compound og maskin. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) ble tipset om Tangit, rens til pvc rør... Det funka som bare søkke. Ser ikke ut til å ta av noe fra lakken heller, men tenker også jeg skal vokse i etterkant. Edit: Skriveleif Endret 2. mai 2018 av Mephisto- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå