Michael Yusufsen Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Hei har hørt om at man får ikke reise ut fra Norge hvis man har inkasso? Er det sant? Jeg skal på ferie til Spania snart så om dere svarer er det en god hjelp Endret 30. april 2018 av Michael Yusufsen Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Hei! Nei, dette er ikke sant. Du kan enkelt nyte en ferie i Spania, selv om du altså har gjeld. Med tanke på at du har pådratt deg gjeld av en sort, antar jeg at du har økonomiske problemer. For ordens skyld, velger jeg også å si at du ikke burde finansiere noen ferie ved hjelp av f.eks kredittkort, eller andre ting. Du burde prioritere å nedbetale gjelden din, da denne mest sannsynlig øker i en rekordfart, med de rentene og gebyrene som kommer. Et tips er å ta kontakt med innassoselskapet det gjelder, forklare din situasjon og sammen lage en nedbetalingsplan! De er som oftest veldig forståelsesfulle og samarbeidsvillige! Uansett, for å svare direkte på spørsmålet ditt, så kan du reise til Spania, uten at din økonomiske situasjon stopper deg. Endret 30. april 2018 av InfectedExo 1 Lenke til kommentar
Michael Yusufsen Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Hei! Nei, dette er ikke sant. Du kan enkelt nyte en ferie i Spania, selv om du altså har gjeld. Med tanke på at du har pådratt deg gjeld av en sort, antar jeg at du har økonomiske problemer. For ordens skyld, velger jeg også å si at du ikke burde finansiere noen ferie ved hjelp av f.eks kredittkort, eller andre ting. Du burde prioritere å nedbetale gjelden din, da denne mest sannsynlig øker i en rekordfart, med de rentene og gebyrene som kommer. Et tips er å ta kontakt med innassoselskapet det gjelder, forklare din situasjon og sammen lage en nedbetalingsplan! De er som oftest veldig forståelsesfulle og samarbeidsvillige! Uansett, for å svare direkte på spørsmålet ditt, så kan du reise til Spania, uten at din økonomiske situasjon stopper deg. Tusen takk skal du ha. Takk for råd ogsa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå