Hotel Papa Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 God aften! Jeg har en Transit med en stor 2din-ish multimediaenhet som jeg kunne tenke meg å bytte ut til en mer moderne 1din spiller. Den originale spilleren mangler; - BT streaming av musikk - Mulighet for flere mobiler (2) koblet til samtidig - Dab+ - God støtte for android enheter Den nye spilleren burde ha ovennevnte funksjoner, i tillegg til aux, cd, handsfree, usb og må ha støtte for fjernstyring av rattkontroll. Finnes det noe kurant til under 2000,-? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Jeg har denne spilleren å er strålende fornøyd. Synes lyden er veldig bra fra den integrerte forsterkeren og et par Focal høyttalere. Her er en med cd spiller Endret 30. april 2018 av TheKims Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Har selv Pioneer DEH-X7800DAB, kan anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Var ikke så verst pris heller! Ser ut som at høyttalerne i døren er av størrelsen 5x7 (?), finnes det to stykker som vil passe bra til denne spilleren? E: Hvordan er medfølgende antenne? Finnes det en bedre DAB-antenne til den? Endret 1. mai 2018 av Hotel Papa Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg synes antennen som følger med fungerer bra. Bor litt ute i gokk, så antageligvis ikke verdens beste DAB dekning her men får inn alle kanalene. Som sagt så har jeg et par Focal høyttalere som jeg er veldig fornøyd med. De er såpass lett drevne at man ikke trenger egen forsterker til de. De spiller også høyt uten at det blir forvrengninger i lyden. Har ikke hørt hvordan de her låter, men de er ganske like på papiret som mine 6.5" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Hadde vært digg med FM og DAB-antenne i samme enhet, ser det finnes flere løsninger som har det. Ser bra ut de du linker til! Jeg får starte med radio i første omgang, og så eventuelt oppgradere. Har jo bare høyttalere i døren, så det er grenser for hvor heftig lyden kan bli:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå