sdf123 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Hei, Noen som kjenner til en sporingsapp som lar seg installere på Android telefon og ikke er mulig å stoppe/avinstaller for en eldre bruker(bruker telefonen til å ringe, sende sms)? Det må være mulig å kunne manuelt starte sporingen fra en pc eller annen telefon og uten at det kommer opp den aktuelle telefonen som blir sporet. (Tanken er at det skal brukes på telefonen til en med hukommelsestap og hvor det er fare for at han ikke kommer hjem til avtalt tid.) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Prey project fungerer til sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Om enheten du logger inn fra blir en godkjent enhet på telefonen kan det kanskje gå å unngå varsler om innlogging. Mulig at det da vil gå å bruke goolge map tidslinje eller find my android.Husker at jeg brukte Prey for noen år siden, og det funket fint. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Som nevt er dette innebygget i Android. Du må bare tillate all sporing så vil det stå på tidslinjen til google maps hvor enheten befinner seg. Endret 1. mai 2018 av Complexity Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 Men da må man logge inn med sin egen "gmail bruker"? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Men da må man logge inn med sin egen "gmail bruker"? Må vel logge inn med samme gmail som telefonen er inlogget med ja Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Cerberus: https://www.cerberusapp.com/ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2018 Takk for tips. Jeg syntes en del av disse blir for mye, altså inneholder for mange funksjoner. Finnes det ikke enklere som kun tracker? Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Bruk Google Maps sin posisjonsdeling funksjon, Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Jeg har god erfaring med funksjonene til McAfee Mobile Security (gratis) hvor du logger på Min side hos McAfee og ser hvor mobilen befinner seg. Så har det jo i tillegg andre sikkerhetsfunksjoner. Sletting må gjøres med utgangspunkt i Min side. Enkelt i bruk. Husk bare at GPS må være slått på da Kan det være aktuelt at personen kan lære seg å bruke en "Emergency Button" som sender til et forhåndsvalgt nummer (fks. ditt) melding med GPS kartlink også? Han skal bare trykke på appknappen, resten gjør seg selv. Noen av disse appene er mer omstendelig å installere enn andre, da får du bare teste de ut. Jeg har dette pga noen aleneturer og fiske. Og denne burde alle ha: https://norskluftambulanse.no/hjelp113/ Endret 6. mai 2018 av GeirHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå