Gjest medlem-35580 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, Får en mnd. siden bygget jeg et trekabinett på sløyden på skolen, nå i går tenkte jeg kunne kjøpe noen brukte deler og sette opp en "server" eller lignende. Jeg lurer bare på hvordan jeg skal feste hovedkortet inni der, skal jeg kjøpe et hovedkort brett eller? Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 enten det elle bor hull i sideveggen (døra?) og fest mb skruer. deretter er det bare å sette på mb. tenkte å gjøre det samme i fjor i 10. men ble aldri ferdig Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hehe, Takker.. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
LL Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 enten det elle bor hull i sideveggen (døra?) og fest mb skruer. deretter er det bare å sette på mb.tenkte å gjøre det samme i fjor i 10. men ble aldri ferdig Vil ikke si at det er helt så enkelt. Hullene må være rimelig nøyaktige, det er greit nok, men dersom du har noen tunge agp/pci kort som skal festes på bør du vel kanksje ha en måte å skru dem fast på slik du har i et vanlig kab. HK-brett er det enkelste. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tre leder ikke strøm (ikke gidd å kveruler.. for alle praktiske hensyn leder ikke tørt tre strøm ) så du kan gjøre slik som Fjøslukt og jeg har gjort i 2 - 3 kabinetter vi har bygget... Skru hovedkortet rett i kabinettet med treskruer (det funker faktisk) Lykke til! mvh. Dings Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tre leder ikke strøm (ikke gidd å kveruler.. for alle praktiske hensyn leder ikke tørt tre strøm ) så du kan gjøre slik som Fjøslukt og jeg har gjort i 2 - 3 kabinetter vi har bygget... Skru hovedkortet rett i kabinettet med treskruer (det funker faktisk) Lykke til! mvh. Dings bra ide! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, Får en mnd. siden bygget jeg et trekabinett på sløyden på skolen, nå i går tenkte jeg kunne kjøpe noen brukte deler og sette opp en "server" eller lignende. Jeg lurer bare på hvordan jeg skal feste hovedkortet inni der, skal jeg kjøpe et hovedkort brett eller? Mvh Vegard Østrem Du må ta noen bilder av kabinettet når det er ferdigt da... Har tenkt litt på å lage et selv....men det blir vel så tungt vis man lager det i tre...dessuten så må man ha matchene skjerm og tastatur, eller hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, takker for alle flotte innslag, jeg har tatt bilde av det nå, men det er på den andre pc`en som er med en kompis, skal få tak i det i løpet av kort tid. Jeg gjør sann som Digns sa, skrur Hk-brettet rett inn i kabinettet. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå