tom waits for alice Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg tror helst felgene bare har blitt utsatt for salt og som følge av det har korrodert Mulig det. Siden dette er vinterfelgene og vi bor i høyden i Bergen har de definitivt vært grundig marinert i saltlake. Men stygge er de i alle fall. Årsaken er for så vidt mindre vesentlig enn løsningen... Geir Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Årsaken er faktisk ganske viktig, korrosjon gjør at felgene blir svakere. Det selges egne felger laget for vinterbruk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Kjøp nye. Ja, det blir nok antagelig løsningen. Med spinners. Det måtte jeg google. Tror kanskje ikke det... Geir Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Joda. Hent frem din indre fjortis. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Joda. Hent frem din indre fjortis. Min indre fjortis var rundt 1970, og gikk med langt hår og slengbukser med ekstra innsydd splitt i, og hadde langpute og høyt styre på sykkelen. Så ja, han hadde nok synes spinners var tingen. Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå