Eirik554 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Har en gammel Samsung Galaxy Note 4 som de siste 4-5 månedene har hatt en svakhet som gjør at den restarter og går inn i en "reboot-loop" hvor den aldri når lenger enn Samsung logoen før den restarter igjen - når jeg forsøker å åpne enkelte apper.. Dette problemet har blitt betydelig verre den siste tiden. De siste dagene har den restarta ved åpning av så og si ALLE apper, inkuldert kalkulator osv. Og nå har den kommet til et punkt hvor den restarter bare jeg tar ut laderen! (den fungerer fint så lenge laderen står i). Har prøvd å søke litt og fant ut at dette sannsynligvis er pga. batteriet, og at det vil kunne fikses ved å kjøpe nytt. https://www.24hshop.no/mobiltilbehor/samsung-tilbehor/samsung-batterier/batteri-note-4-3220mah?gclid=EAIaIQobChMIhsCXmZfi2gIVyJAYCh2nKQqIEAQYASABEgLlxfD_BwE Så jeg vurderer nå å kjøpe det her. Bare tenkte å poste i tilfelle noen har vært borti noe lignende eller er mer kyndige og hva dere evt. tenker er best å gjøre. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Høres ut som batteriet. Note 4 har jo løst deksel og et batteri koster typ 200 kroner så det er verdt å bare prøve det tenker jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Batteriet i Note 4 får såppas juling av hurtigladern at det varer bare rundt ett års tid. Heldigvis billig i innkjøp så bare kjøp deg ett nytt. Slet ut to batteri på min Note 4 den tiden jeg hadde den. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Verdt pengene å bare bytte ut og teste.. Er jo ikke den dyreste invisteringen man kan gjøre på en Samsung Utifra det du beskriver så klarer ikke batteriet å levere høy nok spenning hele veien, så derfor fungerer telefonen når laderen er i plugget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå