digitalw Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg lå med telefonen min etter å ha akkurat ha fått den i hus, og så ikke så nøye , og trodde at det var der sim kortet skulle inn , for det ser ut som et slikt hull hvor man stikker inn en pin for å løse ut, men det var ikke det, virket som at det var et eller annen form for mostand når jeg trykket den inn, trykket litt mer og virket som at det var noe som løsnet, aner ikke hva. Prøvd å se i bruksanvisningen, men finner ikke ut av det, er det noen som kan fortelle meg om hva det hullet er for det minner veldig om et slikt hull hvor man skal sette inn en pin for å løse ut noe, men det var visst ikke det likevel, så håper jeg ikke har skadet en nyinnkjøpt tlf nå :O Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg lå med telefonen min etter å ha akkurat ha fått den i hus... Det var da voldsomt... 3 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Haha men spøk til side... så du ikke at det ikke var noen luke rundt? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Står i bruksanvisning. Er en mikrofon på toppen. Edit: svarte først for Mate 10 pro. Ser ut som Lite kun har mikrofon på toppen. Endret 30. april 2018 av arco3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Ja det er en mikrofon, antagelig til videoopptak eller noe. Prøv å ta opp en video med lyd så finner du ut om den virker. Er nok dessverre stor sjanse for at du har skadet den nå. Lenke til kommentar
digitalw Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Ja det er en mikrofon, antagelig til videoopptak eller noe. Prøv å ta opp en video med lyd så finner du ut om den virker. Er nok dessverre stor sjanse for at du har skadet den nå. Den fungerer , så ikke noe er skadet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Se på teardown videoen til ifixit. https://www.ifixit.com/Guide/Huawei+Mate+10+Disassembly/102392 Telefonen har der i toppen en secondary mic ved siden av ir sensor og headphone jack. Det er stor sannsynlighet for at du har ødelagt både mikrofonen og støv beskyttelsen innenfor. At den tilsynelatende funker er nok for at du har to hull i bunnen for primary microfon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Dette er vel en slags lydsensor som justerer litt på samtalekvaliteten for unngå feks. ekko.Kjøpte selv en Mate 10 Lite her om dagen på tilbud. Knakende god telefon til prisen og er svært fornøyd.Det eneste jeg reagerer litt på er at skjermen gir typiske led-symptomer som gir lite sortnivå i dårlig lys, ellers er den utrolig klar og fin. Bruker amoled til vanlig. Føler likevel den store skjermen gir et løft i forhold til 5,5" amoled fra Samsung, særlig når det kommer til å feks. lese nyheter og FB-innlegg. Liker også alle tilleggsinnstillingene Huawei byr på. Stock blir i kjedeligste laget for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kjøpte selv en Mate 10 Lite her om dagen på tilbud. Knakende god telefon til prisen og er svært fornøyd. Liker også alle tilleggsinnstillingene Huawei byr på. Ja akkurat det liker jeg også veldig godt. Merkelig nok er det omfattende brukergrensesnittet de fleste jamrer seg mest over når det gjelder Huawei. Klart det er litt å sette seg inn i men når man skjønner opplegget så er det gull, synes jeg da. Lenke til kommentar
digitalw Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Se på teardown videoen til ifixit. https://www.ifixit.com/Guide/Huawei+Mate+10+Disassembly/102392 Telefonen har der i toppen en secondary mic ved siden av ir sensor og headphone jack. Det er stor sannsynlighet for at du har ødelagt både mikrofonen og støv beskyttelsen innenfor. At den tilsynelatende funker er nok for at du har to hull i bunnen for primary microfon. Jeg har kjøpt et deksel til den, så regner ikke med at det her blir noe stort problem, tror ikke den kommer til å gå i stykker for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå