Gavekort Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Poenget er uansett at vestlige folk ikke trenger innvandring for å "fikse" på det genetiske materialet vi allerede har. Eller økonomisk, sosialt, politisk. Og aller minst trenger man å gjøre sin egen etniske befolkning til minoritet i sitt eget land. Nei. Jeg vil heller ikke si at innvandring er nødvendig for et genetisk mangfold. Innavl må være ganske tett for at det skal bli et betydelig problem. Selvsagt så ville f.eks. ALS, som er en recessiv genetisk sykdom der 93% er hvite, bli mindre sannsynlig om en av foreldrene er av en annen rase, men sjansen for ALS er allerede lav. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg kan omtrent garantere at jeg aldri kommer til å få barn med en hvit kvinne. Finner de ikke attraktive, og bor dessuten i et land hvor det nesten ikke finnes hvite mennesker. Har jeg sviktet min rase? Har jeg noe som helst ansvar? Dersom bare en liten del av befolkningen tenker som meg, så vil de hvite genene til slutt vannes helt ut. Det er uungåelig. Skal vi innføre tiltak for å forhindre dette? Hva da, i så fall? Godt spm. Svaret er ganske enkelt: Ja du har et ansvar i å ikke gjøre dine egne til minoriteter i sine egne land. Om du velger å bo et annet sted enn Norge/Europa får det være din sak. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg kan omtrent garantere at jeg aldri kommer til å få barn med en hvit kvinne. Finner de ikke attraktive, og bor dessuten i et land hvor det nesten ikke finnes hvite mennesker. Har jeg sviktet min rase? Har jeg noe som helst ansvar? Dersom bare en liten del av befolkningen tenker som meg, så vil de hvite genene til slutt vannes helt ut. Det er uungåelig. Skal vi innføre tiltak for å forhindre dette? Hva da, i så fall? Godt spm. Svaret er ganske enkelt: Ja du har et ansvar i å ikke gjøre dine egne til minoriteter i sine egne land. Om du velger å bo et annet sted enn Norge/Europa får det være din sak. Hva med rasen til de i landet han bor i da? Skal de prise seg lykkelige over å få så flotte hvite gener inn, eller bør de snarere holde sin rase ren? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Jeg kan omtrent garantere at jeg aldri kommer til å få barn med en hvit kvinne. Finner de ikke attraktive, og bor dessuten i et land hvor det nesten ikke finnes hvite mennesker. Har jeg sviktet min rase? Har jeg noe som helst ansvar? Dersom bare en liten del av befolkningen tenker som meg, så vil de hvite genene til slutt vannes helt ut. Det er uungåelig. Skal vi innføre tiltak for å forhindre dette? Hva da, i så fall? Godt spm. Svaret er ganske enkelt: Ja du har et ansvar i å ikke gjøre dine egne til minoriteter i sine egne land. Om du velger å bo et annet sted enn Norge/Europa får det være din sak. Hva med rasen til de i landet han bor i da? Skal de prise seg lykkelige over å få så flotte hvite gener inn, eller bør de snarere holde sin rase ren? Feil tråd for diskusjon rundt raserenhet. Om andre folkeslag og nasjoner ønsker å splitte seg opp i forskjellige mindre grupper som er enkle å sette opp mot hverandre og kontrollere så er det ikke min sak. USA feks er et flott eksempel på hvor lett det er å kontrollere folk når de ikke har samme opphav. Endret 2. mai 2018 av geita_ Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg kan omtrent garantere at jeg aldri kommer til å få barn med en hvit kvinne. Finner de ikke attraktive, og bor dessuten i et land hvor det nesten ikke finnes hvite mennesker. Har jeg sviktet min rase? Har jeg noe som helst ansvar? Dersom bare en liten del av befolkningen tenker som meg, så vil de hvite genene til slutt vannes helt ut. Det er uungåelig. Skal vi innføre tiltak for å forhindre dette? Hva da, i så fall? Godt spm. Svaret er ganske enkelt: Ja du har et ansvar i å ikke gjøre dine egne til minoriteter i sine egne land. Om du velger å bo et annet sted enn Norge/Europa får det være din sak. Hva med rasen til de i landet han bor i da? Skal de prise seg lykkelige over å få så flotte hvite gener inn, eller bør de snarere holde sin rase ren? Feil tråd for diskusjon rundt raserenhet. Hele argumentet ditt går ut på at UK utrydder seg selv grunnet manglende raserenhet, men det er samtidig feil tråd å diskutere raserenhet. Litt forvirret? USA feks er et flott eksempel på hvor lett det er å kontrollere folk når de ikke har samme opphav. USA er et eksempel på hvor jævlig det kan gå når late religiøse konservative rasister blir satt i maktposisjon. Ikke at det er den eneste nasjonen som har ført en slik taktikk, men det er nasjonen vi nærmest kan relatere oss til. Når ikke lenger hudfarge blir ansett som noe som skiller oss fra dem, men alle i stede blir ansett som mennesker akkurat som deg selv, så løser det hele problemstillingen din. Men det er virker ikke være en mulighet i den utdaterte ideologien din. Begynner nesten å lure på om rasister er en fellesbetegnelse på folk som er totalt blottet for sympati, med mindre menneskene er av samme hud/hår/øye farge som dem selv. Dyssosial personlighetsforstyrrelse much. Da henger det også litt mer på greip at du anser ditt eget avkom, om det blir født av ei med mørk hud som å utrydde seg selv. 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Feil tråd for diskusjon rundt raserenhet. Hele argumentet ditt går ut på at UK utrydder seg selv grunnet manglende raserenhet, men det er samtidig feil tråd å diskutere raserenhet. Litt forvirret? USA feks er et flott eksempel på hvor lett det er å kontrollere folk når de ikke har samme opphav. USA er et eksempel på hvor jævlig det kan gå når late religiøse konservative rasister blir satt i maktposisjon. Ikke at det er den eneste nasjonen som har ført en slik taktikk, men det er nasjonen vi nærmest kan relatere oss til. Når ikke lenger hudfarge blir ansett som noe som skiller oss fra dem, men alle i stede blir ansett som mennesker akkurat som deg selv, så løser det hele problemstillingen din. Men det er virker ikke være en mulighet i den utdaterte ideologien din. Begynner nesten å lure på om rasister er en fellesbetegnelse på folk som er totalt blottet for sympati, med mindre menneskene er av samme hud/hår/øye farge som dem selv. Dyssosial personlighetsforstyrrelse much. Da henger det også litt mer på greip at du anser ditt eget avkom, om det blir født av ei med mørk hud som å utrydde seg selv. Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ingen samfunn tåler byrden av flerkultur, når det mantraet har blitt adoptert av en nasjon er det bare spm om tid før limet i samfunnet løses opp og samfunnet splittes. Endret 2. mai 2018 av geita_ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ok, så det du sier er at mine venner med mørk hudfarge er ikke egentlig mine venner. Det bare virker slik, for hudfargen trumfer alt annet! Endret 2. mai 2018 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (...) Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ingen samfunn tåler byrden av flerkultur, når det mantraet har blitt adoptert av en nasjon er det bare spm om tid før limet i samfunnet løses opp og samfunnet splittes. Så grunnen til at vi ikke burde blande oss, er at det finnes rasistiske mennesker? Rett meg gjerne dersom jeg misforstår noe. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Brukeren som oppretter tråder og poster innlegg på innlegg omtrent utelukkende om rase, raserenhet, "trusselen mot vesten" og frykt for multikulturialisme er altså redd for "rasistene". Ekstremt selvmotsigende. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ok, så det du sier er at mine venner med mørk hudfarge er ikke egentlig mine venner. Det bare virker slik, for hudfargen trumfer alt annet! Hudfarge er bare det mest åpenbare som separerer dere. Selv om dere er venner vil du aldri være kin. Og som en utenforstående vil du dermed ikke inkluderes når disse vennene dine stemmer for en politikk som vil føre til mer privilegier for dem selv og sine. (Mer innvandring feks slik at de kan hente inn flere av sine) (...) Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ingen samfunn tåler byrden av flerkultur, når det mantraet har blitt adoptert av en nasjon er det bare spm om tid før limet i samfunnet løses opp og samfunnet splittes. Så grunnen til at vi ikke burde blande oss, er at det finnes rasistiske mennesker? Rett meg gjerne dersom jeg misforstår noe. Grunnen til at vi ikke burde ha innvandring er at det vil kun gjøre samfunnet svakere og lettere å utnytte. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Raserenhet har ingenting med dette å gjøre. Her er det snakk om innvandring og resultatet av at man over tid gjøres om til en minoritet i eget land på grunn av det. Hudfargen er vel noe av det første man legger merke til når man ser en person. Som igjen utgjør at man ser om de er en del av flokken din eller noen andres og er noe av det enkleste man kan ta i bruk for å splitte opp en nasjon. Du kjemper mot et vanlig instinkt blant mennesker som følger visse prinsipper som In-group favoritism. Ok, så det du sier er at mine venner med mørk hudfarge er ikke egentlig mine venner. Det bare virker slik, for hudfargen trumfer alt annet! Hudfarge er bare det mest åpenbare som separerer dere. Selv om dere er venner vil du aldri være kin. Og som en utenforstående vil du dermed ikke inkluderes når disse vennene dine stemmer for en politikk som vil føre til mer privilegier for dem selv og sine. (Mer innvandring feks slik at de kan hente inn flere av sine) Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Ok, så det du sier er at mine venner med mørk hudfarge er ikke egentlig mine venner. Det bare virker slik, for hudfargen trumfer alt annet! Hudfarge er bare det mest åpenbare som separerer dere. Selv om dere er venner vil du aldri være kin. Og som en utenforstående vil du dermed ikke inkluderes når disse vennene dine stemmer for en politikk som vil føre til mer privilegier for dem selv og sine. (Mer innvandring feks slik at de kan hente inn flere av sine) Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Det er helt naturlig at man favoriserer sine egne foran noen andre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ok, så det du sier er at mine venner med mørk hudfarge er ikke egentlig mine venner. Det bare virker slik, for hudfargen trumfer alt annet! Hudfarge er bare det mest åpenbare som separerer dere. Selv om dere er venner vil du aldri være kin. Og som en utenforstående vil du dermed ikke inkluderes når disse vennene dine stemmer for en politikk som vil føre til mer privilegier for dem selv og sine. (Mer innvandring feks slik at de kan hente inn flere av sine) Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Det er helt naturlig at man favoriserer sine egne foran noen andre. Vær så snill å ikke presenter dine paranoide idéer som vitenskap, du lurer deg selv. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Det er helt naturlig at man favoriserer sine egne foran noen andre. Vær så snill å ikke presenter dine paranoide idéer som vitenskap, du lurer deg selv. In-group favoritism, sometimes known as in-group–out-group bias, in-group bias, or intergroup bias, is a pattern of favoring members of one's in-group over out-group members. This can be expressed in evaluation of others, in allocation of resources, and in many other ways.[1][2] Kun du som lurer deg selv nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Jeg mener det høyeste antall grupper man kan dele oss inn i er én. Vi er alle verdensborgere, og burde all leve under de samme reglene. Nasjoner og landegrenser er utelukkende ødeleggende. Endret 4. mai 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg mener det høyeste antall grupper man kan dele oss inn i er én. Vi er alle verdensborgere, og burde all leve under de samme reglene. Nasjoner og landegrenser er utelukkende ødeleggende. Der tar du feil. Du vil aldri bli sett på som en Kineser feks bare du flytter dit og lærer deg språket/kulturen deres, du er i beste fall en dårlig kopi. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Det er helt naturlig at man favoriserer sine egne foran noen andre. Vær så snill å ikke presenter dine paranoide idéer som vitenskap, du lurer deg selv. In-group favoritism, sometimes known as in-group–out-group bias, in-group bias, or intergroup bias, is a pattern of favoring members of one's in-group over out-group members. This can be expressed in evaluation of others, in allocation of resources, and in many other ways.[1][2] Kun du som lurer deg selv nå. Vel, ikke innbill deg at du er en del av min in-group bare fordi du er hvit. Med din motbydelige rasetenkning stiller du langt bak i køen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Eller rasisme, som det også heter. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 5. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2018 Eller rasisme, som det også heter. Å ha en in-group preferanse er ikke "rasistisk". Det er et helt normalt sosiologisk fenomen man finner i alle normale folk uansett etnisitet. Det er en konsirasjon mot hvite altså, er vel jødene som står bak hele greia regner jeg med? Det er helt naturlig at man favoriserer sine egne foran noen andre. Vær så snill å ikke presenter dine paranoide idéer som vitenskap, du lurer deg selv. In-group favoritism, sometimes known as in-group–out-group bias, in-group bias, or intergroup bias, is a pattern of favoring members of one's in-group over out-group members. This can be expressed in evaluation of others, in allocation of resources, and in many other ways.[1][2] Kun du som lurer deg selv nå. Vel, ikke innbill deg at du er en del av min in-group bare fordi du er hvit. Med din motbydelige rasetenkning stiller du langt bak i køen. Du er hva man kaller anti-hvit og er den eneste rasisten av oss to så at jeg ikke er med i din gruppe er helt greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Der tar du feil. Du vil aldri bli sett på som en Kineser feks bare du flytter dit og lærer deg språket/kulturen deres, du er i beste fall en dårlig kopi. Jeg trodde du argumenterte mot nordmenn som anser innvandrere som ekvivalente, men argumentet ditt er at vi ikke anser de som ekvivalente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå