Gavekort Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Norge har vært en "kristen" nasjon lenge nå. Resultatet av dette kan vi se blant annet i vårt lave nivå innenfor innavl. Tror ikke du forstår hva jeg skriver, siden jeg referer til innavl av den typen du henviser til i data, som skjedde lenge, lenge, lenge etter at kristendommen kom til Norge. Da hadde Norge også høy "Consanguinity", fordi når man bor i Setesdalen med ekstremt lav befolkningstetthet, så har man ikke så mye kontakt med andre enn de fra nærområdet, og siden folk ikke flytter langt bort (odelseie osv.) så ender det fort opp med at kjæresten din er tremenningen din eller søskenbarnet ditt (to relasjoner som ikke er forbudt etter kristendommen heller, forøvrig). 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Så for å unngå innavl burde du få et avkom med en "utenforstående" med langt høyere nivå av innavl ? Gir ikke mening. Sa jeg det? Nei, jeg sa finn deg enn fra en annen etnisk gruppe. Du behøver jo ikke å velge den mest innavlede. Men om du så gjør, så bidrar du jo til mindre innavl i den gruppen også. Geir 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Så for å unngå innavl burde du få et avkom med en "utenforstående" med langt høyere nivå av innavl ? Gir ikke mening. Sa jeg det? Nei, jeg sa finn deg enn fra en annen etnisk gruppe. Du behøver jo ikke å velge den mest innavlede. Men om du så gjør, så bidrar du jo til mindre innavl i den gruppen også. Geir Dette går jo stikk i strid med hva de flerkulturelle har sagt hele tiden da vi "trenger" innvandring for å bekjempe innavl. Når realiteten er at vi klarer oss helt fint uten disse andre gruppene som lider av høyere nivå av innavl enn folk (hvite) i vesten. Endret 30. april 2018 av geita_ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dette går jo stikk i strid med hva de flerkulturelle har sagt hele tiden ... Det får være de flerkulturelles problem. Akkurat som det får være ditt problem om du ikke synes resultatet av slike forhold er "hvite nok". Geir 5 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Kristendommen satt foten ned for innavl her i vesten. Den alle beste måten å unngå innavl på må da være å finne seg en partner fra en helt annen etnisk gruppe...? Geir Så for å unngå innavl burde du få et avkom med en "utenforstående" med langt høyere nivå av innavl ? Gir ikke mening. Helt fantastisk. Innavl går på videreføring av identiske gener i kromosomene hos foreldrene. Jo lenger unna egen familie maken din er jo større vil gen variasjonen være for avkommet deres. Så en utenforstående jente fra en familie som ikke har vært borti familien din på X antall år, uavhengig av om egne gener består av en del innavl, vil føre til at deres svært varierte innavl gener fungere som utavl for avkommet deres. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Dette går jo stikk i strid med hva de flerkulturelle har sagt hele tiden ... Det får være de flerkulturelles problem. Akkurat som det får være ditt problem om du ikke synes resultatet av slike forhold er "hvite nok". Geir Nå er det ikke snakk om hudfarge egentlig, men faktum er at skal du som hvit gi ditt eget barn minst mulig potensielle genetiske problemer pga innavl burde man ha en hvit partner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Dette går jo stikk i strid med hva de flerkulturelle har sagt hele tiden ... Det får være de flerkulturelles problem. Akkurat som det får være ditt problem om du ikke synes resultatet av slike forhold er "hvite nok". Geir Nå er det ikke snakk om hudfarge egentlig, men faktum er at skal du som hvit gi ditt eget barn minst mulig potensielle genetiske problemer pga innavl burde man ha en hvit partner. Problemene med innavl stopper med første generasjon, så man minsker faktisk de generiske problemene med å få barn med noen av en annen etnisitet. Endret 30. april 2018 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dette går jo stikk i strid med hva de flerkulturelle har sagt hele tiden ... Det får være de flerkulturelles problem. Akkurat som det får være ditt problem om du ikke synes resultatet av slike forhold er "hvite nok". Geir Nå er det ikke snakk om hudfarge egentlig, men faktum er at skal du som hvit gi ditt eget barn minst mulig potensielle genetiske problemer pga innavl burde man ha en hvit partner. Det kunne ikke vært lenger i fra sannheten. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Nå er det ikke snakk om hudfarge egentlig, men faktum er at skal du som hvit gi ditt eget barn minst mulig potensielle genetiske problemer pga innavl burde man ha en hvit partner. Problemene med innavl stopper med første generasjon, så man minsker faktisk de generiske problemene med å få barn med noen av en annen etnisitet. I enkelte tilfeller helt klart og i andre tilfeller tar det mye lengre tid før de genetiske problemene blir nullstilt. Hvorfor ta en slik sjanse til å begynne med. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Kristendommen satt foten ned for innavl her i vesten. Den alle beste måten å unngå innavl på må da være å finne seg en partner fra en helt annen etnisk gruppe...? Geir Beste og beste, det skal utrolig mye til for å tilfeldigvis skape innavl i sin egen etniske gruppe også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) I enkelte tilfeller helt klart og i andre tilfeller tar det mye lengre tid før de genetiske problemene blir nullstilt. Hvorfor ta en slik sjanse til å begynne med. I hvilke tilfeller da? Recessive gener har ingen sekundær virkning. Beste og beste, det skal utrolig mye til for å tilfeldigvis skape innavl i sin egen etniske gruppe også. Tydeligvis ikke etter den standarden geita_ setter for innavl, der man klandrer fattige landsbyer for å ha mer innavl enn vestlige land med høy befolkningstetthet og minimal reiseavstand. Endret 30. april 2018 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Beste og beste, det skal utrolig mye til for å tilfeldigvis skape innavl i sin egen etniske gruppe også. Ja, jeg skal ikke påstå at innavl er det som bekymrer meg mest her i verden... Geir 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Poenget er uansett at vestlige folk ikke trenger innvandring for å "fikse" på det genetiske materialet vi allerede har. Eller økonomisk, sosialt, politisk. Og aller minst trenger man å gjøre sin egen etniske befolkning til minoritet i sitt eget land. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Dette er framtiden til vestlige land og folk, gjort om til minoriteter i egne land uten å noen gang ha mulighet til å styre landet sitt. Vi får ikke prøve på nytt etter at dette flerkulturelle "eksperimentet" er ferdig. Edit: Bare å se på hva mesteparten av våre nye landsmenn stemmer på her hjemme feks. Flertallet av innvandrere støtter Arbeiderpartiet Kanskje, men det finnes land å flytte til. Hvorfor bruke så mye energi på klaging og syting? Du får ikke endret på noe uansett. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Etniske engelskmenn har dominert verden politisk og militært i et halvt millennium. At de nå skal sutre over å bli "etnisk minoritet" i eget land er patetisk. Enig i at man ikke bør syte, men de ter vel ikke dagens briters feil at forfedrene gjorde ugang? Det er jo faktisk rasisme å tenke slik. Dagens unge briter skal straffes fordi de har samme hudfarge som kolonistene. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Kanskje, men det finnes land å flytte til. Hvorfor bruke så mye energi på klaging og syting? Du får ikke endret på noe uansett. Å gi opp hjemlandene til hvite vil ikke løse noe som helst. Alt som skal til for en endring er at hvite begynner å tenke på seg selv og motsetter seg denne selvdestrueringen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kanskje, men det finnes land å flytte til. Hvorfor bruke så mye energi på klaging og syting? Du får ikke endret på noe uansett. Å gi opp hjemlandene til hvite vil ikke løse noe som helst. Alt som skal til for en endring er at hvite begynner å tenke på seg selv og motsetter seg denne selvdestrueringen. Hvis jeg får barn med en svart kvinne, er det selvdestruering? 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg kan omtrent garantere at jeg aldri kommer til å få barn med en hvit kvinne. Finner de ikke attraktive, og bor dessuten i et land hvor det nesten ikke finnes hvite mennesker. Har jeg sviktet min rase? Har jeg noe som helst ansvar? Dersom bare en liten del av befolkningen tenker som meg, så vil de hvite genene til slutt vannes helt ut. Det er uungåelig. Skal vi innføre tiltak for å forhindre dette? Hva da, i så fall? 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Relativt få generasjoner. Og selvsagt forsvinner de små etnisitetene først. Den siste som forsvinner er nok den asiatiske, fordi de er så mange. De forsvinner ikke, de blir tatt opp i andre. Det blir altså ikke færre hvite gener, de blir bare spredd på flere individer, noe som gir større genetisk variasjon. Forøvrig har jeg lest et sted at Afrika har en ekstrem genetisk diversitet, mye større enn mellom asiatisk, europeisk og afrikansk. Nå er jeg ikke genetiker, men i teorien så burde vel større genetisk diversitet være en fordel for menneskerasen som helhet. Ikke at jeg mener dette bør være noe insentiv til å få barn med folk med flest mulig gener ulike ens egne (er vel uansett 99,9% likt), men det vil jo skje før eller senere uansett med hele menneskeheten. Endret 1. mai 2018 av Aiven 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Hvis jeg får barn med en svart kvinne, er det selvdestruering? Nei. Du ødelegger på ingen mye hverken deg selv, damen eller avkommet. Derimot ødelegger du for de som ønsker et blendahvitt Europa. Det er ødeleggende for dem selv, ikke deg selv. Geir Endret 1. mai 2018 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå