Gjest Slettet+234981 Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Leser tråd etter tråd med negative erfaringer med 7 trinns tørrclutch kassa til VW. Er det noen som kan fortelle om noen positive erfaringer med den kassa ? Tenker da på kasser som ikke er særlig eldre enn 5 år. Regner med at den har blitt oppdatert og forbedret siden den ble laget første gangen. Vurderer en VW med DSG7 men blir jo helt skremt av å lese om alle som plages med feil. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 En i familien har en 2010 VW Golf TDI BlueMotion med 7 trinns DSG. Den har gått ca. 100 000 km. Den har aldri hatt noen problemer, og den sjalter raskt mellom girene. Men den har en tendens til å være svak i krypekjøring og om du skal ta en bakkestart i en bratt bakke. Jeg ville aldri trukket en henger med en DSG. Men som turbil på veien er den helt grei. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg har DSG 7 trinns på Skodaen min. Har bare hatt den et års tid, men har bare positive erfaringer. Synes den er fin i bakkestart, for den står stille et par sekunder etter du slipper bremsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Synes den er fin i bakkestart, for den står stille et par sekunder etter du slipper bremsen. Akkurat det er det nok hill-holderen som gjør, slik er det på min 2011 Golf med manuell også. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Har en fra 2014 fra polo, null problemer, rask giring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå