GunnarK Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg lurer på om hvordan man skal tolke skiltet som Ålesund parkering har lagt ut i sin beskrivelse av skilt. Se første skilt i dette pdf dokumentet på Ålesund parkerings internettsider: http://www.alesundparkering.no/images/Soneparkering_og_reservert_gateparkering.pdf Her har de klistret nye klokkeslett over de gamle. De har da en litt stor lapp og klistrer denne over streken på som deler skiltet i to. Slik jeg ser det er nå klokkesletta tilhørende soneparkeringsskiltet i tillegg til 2 timer mot avgifts delen. Slik at det ikke er soneparkering i dette området etter 16.00 og søndag. De har egentlig ødelagt skiltet? Man kan mistolke hva som menes? Jeg legger ved bilde av selve skiltet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Ser ikke helt hva du skal fram til Der jeg bodde så hadde vi soneparkering, men etter klokken 16 så var det gratis å parkere, samme som dette skiltet I tillegg så kan de her parkere i opptil 2 timer, mot avgift, innefor det tidsrommet som sonekortet gjelder Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Ser ikke helt hva du skal fram til Der jeg bodde så hadde vi soneparkering, men etter klokken 16 så var det gratis å parkere, samme som dette skiltet I tillegg så kan de her parkere i opptil 2 timer, mot avgift, innefor det tidsrommet som sonekortet gjelder Det som er med dette skiltet, er som beskrivelsen i PDFen sier. Det er soneparkering hele døgnet. Men i tidsrommet fra 8-16 kan man parkere på oppmerkede plasser mot betaling. Men jeg er enig med deg Dubious at slik skiltet står nå, med klisterlapp over streken gjelder soneparkering fra 8-16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå