HåkonN Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvilken nettbutikk syntes dere er penest/har best utsende? Tenker ikke på kun i Norge da, men generelt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 www.komplett.no www.psdata.no www.telebutikken.no Liker de jeg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Skal vi kalle på moderator? Dette er hva jeg kaller unødvendig tråd! TOPIC: Komplett.no pga enkelt, gjennomført, ovesiktlig design. Ikke spesielt avansert, men mest praktisk. Endret 14. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Unødvendig tråd? Du skrev først SPAM, hva er problemet? Jeg lurer rett og slett på om det er noen virkelige nice sider, som fungerer som nettbutikk.... Mange av nettbutikkene ser jo rett og slett kjedlige ut. Og dropp den store røde skriften... ingen her er blinde.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Unødvendig tråd? Du skrev først SPAM, hva er problemet? Jeg lurer rett og slett på om det er noen virkelige nice sider, som fungerer som nettbutikk.... Mange av nettbutikkene ser jo rett og slett kjedlige ut. Og dropp den store røde skriften... ingen her er blinde.... Den store røde skriften er til for å brukes. Denne tråden hadde passet vel så bra under Søppel. Ingen som har virkelig nice sider, vil jeg si. Dumt. Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg synes Flexi Data har et fint design. Det er ryddig og greit, men samtidig ikke direkte kjedelig. Jeg synes dette er den mest oversiktlige og mest praktiske webshopen (f. eks. kommer varene i handlekurven opp på høyre side, og man kan enkelt fjerne de, gå inn og se på produktet eller legge til flere eksemplarer av produktet). Endret 14. desember 2003 av eught Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 En webshop trenger ikkje superflott design, en webshop trenger et enkelt, og oversiktlig design. Komplett.no har truffe midt i blinken! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Liker MPX jeg. Pent og oversiktelig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg synes [http://www.flexi-data.no]Flexi Data[/url] har et fint design. Det er ryddig og greit, men samtidig ikke direkte kjedelig. Jeg synes dette er den mest oversiktlige og mest praktiske webshopen (f. eks. kommer varene i handlekurven opp på høyre side, og man kan enkelt fjerne de, gå inn og se på produktet eller legge til flere eksemplarer av produktet). flexi-data har mye dårligere design enn f.eks. komplett.no, siden de har så extremt stor fontstørrelse. Virker som om flexi-data.no er optimalisert for 640x480... (da mener jeg fontstørrelsen i produktinfoen) Endret 14. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal vi kalle på moderator? Dette er hva jeg kaller unødvendig tråd! TOPIC: Komplett.no pga enkelt, gjennomført, ovesiktlig design. Ikke spesielt avansert, men mest praktisk. Ok, uranus er moderator og svarer på posten før deg, også skriker du ut på om man skal kalle etter moderator?! Er litt lei av at folk skal skrike ulv med engang de mener de så den. Jeg synes å kunne diskutere nettsidedesign relatert webshopper generelt kunne være et interessant emne i dette forum jeg, siden jeg for tiden utvikler og designer en webshop for et rørlegger firma. Komplett er den siden jeg er mest innom som har med webshop å gjøre, synes designet deres er ganske bra. PSdata har desverre blitt noe rart med, liker ikke designet deres nå lengre. Ellers har jeg ikke fartet så mye gjennom webshop at det gjør noe, men er en del webshops på bla igjennom på webshop guiden på hardware.no, så man kan kanskje finne litt ut av hvor bra / dårlig sider det finnes. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm... Virker som det bare er meg som faller for MPX. Selv synes jeg denne knuser de andre, iallefall på design. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm... Virker som det bare er meg som faller for MPX.Selv synes jeg denne knuser de andre, iallefall på design. Jeg må si meg enig med deg polecat. de har en pen side som ser bra ut samtidig som den er oversiktlig. Jeg syns den er bedre enn f. eks. komplett som så mange andre liker Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 web-shopper skal jo ikke være for avansert med high-tech design. De er jo laget for å være oversiktlige og greie. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 akkurat d syns jeg mpx.no er Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ok, uranus er moderator og svarer på posten før deg, også skriker du ut på om man skal kalle etter moderator?! Hvorfor er han med i bruker-gruppen, da? Komplett har den fineste siden, spør du meg. De verste tilhører 3dfxcool og microplex. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm, Gruppe: moderator bør vel si det meste LIker komplett og mpx sine sider jeg. Ingen er superpene, men det er det fraktiske ikke estetiske som teller på webshops FuLu: webshop for rørleggere?? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Enden: hmm ja? Er butikk og da, selger baderomsmøbler og masse andre varer, bestilling av rørlegger/tjenester osv osv. Passer ypperlig på web nå i disse moderne tider Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Noen utenlanske butikker da? Vanskelig å tenke seg at Norge er ledende på dette... Greit at de skal være oversiktelige også, men vi som er ute etter hardware bryr oss skjelden om annet enn pris/rykte/utvalg. For mange andre butikker gjelder jo førsteinntrykket mye.... Eksen min var innom en butikk for hudpleieprodukter en gang, som var vanvittig bra, med litt flash og mye kule farger.... Har glemt navnet nå. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er enig med han som sa flexi-data jeg. Se selv. Anyway: håper ikke noen her handler etter hvor fine websider de forskjellige butikkene har Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 synes komplett ser minst n00b ut av de fleste jeg har sett. Oversiktelig design hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå