Gå til innhold

Peneste nettbutikk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unødvendig tråd? Du skrev først SPAM, hva er problemet? Jeg lurer rett og slett på om det er noen virkelige nice sider, som fungerer som nettbutikk.... Mange av nettbutikkene ser jo rett og slett kjedlige ut.

Og dropp den store røde skriften... ingen her er blinde....

Lenke til kommentar
Unødvendig tråd? Du skrev først SPAM, hva er problemet? Jeg lurer rett og slett på om det er noen virkelige nice sider, som fungerer som nettbutikk.... Mange av nettbutikkene ser jo rett og slett kjedlige ut.

Og dropp den store røde skriften... ingen her er blinde....

Den store røde skriften er til for å brukes. :roll:

Denne tråden hadde passet vel så bra under Søppel.

Ingen som har virkelig nice sider, vil jeg si. :no: Dumt.

Lenke til kommentar

Jeg synes Flexi Data har et fint design. Det er ryddig og greit, men samtidig ikke direkte kjedelig. Jeg synes dette er den mest oversiktlige og mest praktiske webshopen (f. eks. kommer varene i handlekurven opp på høyre side, og man kan enkelt fjerne de, gå inn og se på produktet eller legge til flere eksemplarer av produktet).

Endret av eught
Lenke til kommentar
Jeg synes [http://www.flexi-data.no]Flexi Data[/url] har et fint design. Det er ryddig og greit, men samtidig ikke direkte kjedelig. Jeg synes dette er den mest oversiktlige og mest praktiske webshopen (f. eks. kommer varene i handlekurven opp på høyre side, og man kan enkelt fjerne de, gå inn og se på produktet eller legge til flere eksemplarer av produktet).

flexi-data har mye dårligere design enn f.eks. komplett.no, siden de har så extremt stor fontstørrelse. Virker som om flexi-data.no er optimalisert for 640x480... :p

(da mener jeg fontstørrelsen i produktinfoen)

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Skal vi kalle på moderator? Dette er hva jeg kaller unødvendig tråd! :realmad:

TOPIC:

Komplett.no pga enkelt, gjennomført, ovesiktlig design. Ikke spesielt avansert, men mest praktisk.

Ok, uranus er moderator og svarer på posten før deg, også skriker du ut på om man skal kalle etter moderator?! Er litt lei av at folk skal skrike ulv med engang de mener de så den. Jeg synes å kunne diskutere nettsidedesign relatert webshopper generelt kunne være et interessant emne i dette forum jeg, siden jeg for tiden utvikler og designer en webshop for et rørlegger firma.

Komplett er den siden jeg er mest innom som har med webshop å gjøre, synes designet deres er ganske bra. PSdata har desverre blitt noe rart med, liker ikke designet deres nå lengre. Ellers har jeg ikke fartet så mye gjennom webshop at det gjør noe, men er en del webshops på bla igjennom på webshop guiden på hardware.no, så man kan kanskje finne litt ut av hvor bra / dårlig sider det finnes.

Lenke til kommentar
Hmm... Virker som det bare er meg som faller for MPX.

Selv synes jeg denne knuser de andre, iallefall på design.

Jeg må si meg enig med deg polecat. de har en pen side som ser bra ut samtidig som den er oversiktlig.

Jeg syns den er bedre enn f. eks. komplett som så mange andre liker

Lenke til kommentar

Noen utenlanske butikker da? Vanskelig å tenke seg at Norge er ledende på dette... Greit at de skal være oversiktelige også, men vi som er ute etter hardware bryr oss skjelden om annet enn pris/rykte/utvalg. For mange andre butikker gjelder jo førsteinntrykket mye....

Eksen min var innom en butikk for hudpleieprodukter en gang, som var vanvittig bra, med litt flash og mye kule farger.... Har glemt navnet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...