Ullrick Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Har en skoda octavia 2011. Dekselet til lyktespyleren på høyre side har falt av, og jeg tenker å kjøpe et nytt å fyre på. Men forsøker å google, men finner det ingen sted. Finner kun selve dysen. Noen har noen tips? Må jeg til verksted for å få tak i delen? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Litt underlig at du ikke har vært hos Skoda forhandler. Svaret er å oppsøke forhandler av bilmerket man har. Der kan det skaffes alt av smådelar til eget merke. Det er mange plastsmådeler til bil det ikke er marked for å piratkopiere og selge på nett..... 3 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Kan sjekke på Superskoda.com der har de mye rart av deler. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 forsøker å google, men finner det ingen sted. Finner kun selve dysen. sjekk alltid ebay https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=headlight+washer+cover&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xheadlight+washer+cover+skoda.TRS0&_nkw=headlight+washer+cover+skoda&_sacat=0 1 Lenke til kommentar
Ullrick Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Takk for alle svarene. Vant med å ha ti år eldre biler så er vant med uorginale deler og aldri gått til forhandler før! Superskoda virker genialt, men at jeg ikke sjekket ebay er jo krise for en som shopper på ebay når jeg kjeder meg x) Lenke til kommentar
Ullrick Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) ! Endret 9. mai 2018 av Ullrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå