Rigmor Ortiz Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Hei Noen som vet hvordan jeg kan få montert et Asus 1070 Dual OC vertikalt i et Phanteks P400s kabinett? Er det så enkelt som å montere på en slik en? https://www.komplett.no/product/919623/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/tilbehoer/cooler-master-vertikal-gpu-holder-kit?gclid=Cj0KCQjw2pXXBRD5ARIsAIYoEbe-VM7uttNDdDpx8N2PmjroXEzGt_zCIrNhPtixDJN11shovC0SrtkaAoZ6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CNv3uoTA39oCFRiGmgodJyINfA# Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Er det ikke bare å ta ut skjermkortet ditt, montere dette omtrent som du monterer et skjermkort. Så montere skjermkortet til denne adapteren? Den vil bruke alle 7 utvidelsesporene i kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Jo kan virke sånn. Var usikker på om jeg må ha noe proprietær-greier men tror det skal gå med fks en Cooler Master Bracket. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Er du sikker på at du vil montere luftkjølt GPU vertikalt i denne kassa? Jeg kan vel neste garantere for at skjermkortet vil bli varmere, avgi mer støy pga høyere hastighet på viftene og mer throttling/lavere OC. Har du målt hva klaring mellom viftene og sidepanelet blir? Det er ikke spesielt lurt å ha så lite rom foran viftene egentlig. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Er du sikker på at du vil montere luftkjølt GPU vertikalt i denne kassa? Jeg kan vel neste garantere for at skjermkortet vil bli varmere, avgi mer støy pga høyere hastighet på viftene og mer throttling/lavere OC. Har du målt hva klaring mellom viftene og sidepanelet blir? Det er ikke spesielt lurt å ha så lite rom foran viftene egentlig. Hm, vet det kan påvirke kjølinga noe. Utifra den mounten jeg linka til og på øye mål tror jeg at det blir snakk om en 5-8cm. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Blir det såpass så er det ikke så galt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå