trolldans Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Hei, Jeg får ikke tilgang til JPG-filer på minnepinner. Problemet er KUN JPG filer. videoer, Word, Excel fungerer helt fint. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
trolldans Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Nytt innspill her. Nå får jeg heller ikke åpnet JPG filer på PC-en ??? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Du har sikkert gitt maskinen beskjed om å åpne .jpg filer i et program som ikke støtter .jpg, høyreklikk og velg 'åpne i' eller noe i den duren avhengig av hvilket OS du kjører. Lenke til kommentar
trolldans Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Du har sikkert gitt maskinen beskjed om å åpne .jpg filer i et program som ikke støtter .jpg, høyreklikk og velg 'åpne i' eller noe i den duren avhengig av hvilket OS du kjører. Takker, funka veldig bra. valgte bare Windows sin billedfremviser. Hvordan får jeg stilt inn pc-en til å åpne i Windows-billedfremviser automatisk (Har Windows 10) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Du har sikkert gitt maskinen beskjed om å åpne .jpg filer i et program som ikke støtter .jpg, høyreklikk og velg 'åpne i' eller noe i den duren avhengig av hvilket OS du kjører. Takker, funka veldig bra. valgte bare Windows sin billedfremviser. Hvordan får jeg stilt inn pc-en til å åpne i Windows-billedfremviser automatisk (Har Windows 10) Høyreklikk på en .jpg fil - velg åpne i - nederst burde det stå noe ála 'choose another app' - huk av for 'always use this app to open .jpg files' Win10 har en meny som heter 'default apps' - litt usikker på den norske oversettelsen men du finner den under 'apper og funksjoner' menyen - der kan du også sette standard apps for filtyper Endret 29. april 2018 av Sampson Lenke til kommentar
trolldans Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Du har sikkert gitt maskinen beskjed om å åpne .jpg filer i et program som ikke støtter .jpg, høyreklikk og velg 'åpne i' eller noe i den duren avhengig av hvilket OS du kjører. Takker, funka veldig bra. valgte bare Windows sin billedfremviser. Hvordan får jeg stilt inn pc-en til å åpne i Windows-billedfremviser automatisk (Har Windows 10) Høyreklikk på en .jpg fil - velg åpne i - nederst burde det stå noe ála 'choose another app' - huk av for 'always use this app to open .jpg files' Win10 har en meny som heter 'default apps' - litt usikker på den norske oversettelsen men du finner den under 'apper og funksjoner' menyen - der kan du også sette standard apps for filtyper tusen takk for super hjelp. det er et billedprogram som har kræsja ser det ut til. velger jo da bare et annet...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå