F-r-e-d-r-i-k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har nettop bygget meg en flonkis ny PC med en Fortron/Source 350W PSU fra microplex. Når jeg startet opp PC'en bare blinker strøm-LEDsene på hovedkortet. Viftene går med ugjevnt turtall, og maskinen starter ikke opp. Akkurat som maskinen skrur seg av og på vært millisekund. Er det noe galt med min PSU eller kan andre komponenter være ødelagt? Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Lukter ødelagt likeretter her ja... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du har ikke satt cpu kjøleren feil vei? Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Zaico, Det er bra at du påpeker at han ikke har satt kjøleren feil vei! Det kan skyldes defekt PSU eller andre ting som Disker, Cdrom o.l Prøv med en annen PSU eller med kun HK, CPU og RAM. Endret 17. desember 2003 av Hagtor Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sjekk om hovedkortet kortslutter til kabinettet. Opplevde dette når jeg byttet kabinett, maskinen startet og stoppet. Skjedde en annen gang også da, men da var det nettverkskortet gikk føyken, den ledningen som er til wake up lan skapte trøbbel, hvorfor vet jeg ikke, men med en gang jeg fjernet den, startet den fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå