KevinBil Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Husker før, rundt 2006 var det stort rånermiljø her i lille mandal. Nå er det ikke noe i mandal. Hadde vært gøy å fått tilbake den tiden.. Var jo et stort biltreff i p-huset (den gang brannalarmen gikk ). Hva syns folk om nye mandal (uten masse rånere) og gamle mandal (med masse rånere). Jeg ville gjerne hatt det tilbake Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 28. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2018 Samme hvor man er så er mindre rånere = bedre. 10 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Rånere betyr masse støy fra bilanlegg, roping, forsøpling, rusende motorer med 3 toms rakarør, burning og skrensing, stort sett fra 20-30 år gamle Volvoer. Åå så tøffe disse folkene er som kjører rundt i de gamle volvoene sine, tror faktisk de er tøffest på jordens overflate. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 30-40åringer med lynraske solbriller og tynt hår som skal dundre rundt i Passater; med barnestol og iskremflekker i baksetet? Ja takk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 De er her i Hokksund. Du må gjerne komme å hente de igjen 4 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Husker før, rundt 2006 var det stort rånermiljø her i lille mandal. Det er lett å romantisere ting fra 2-årsalderen. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Som tidligere råner fra en by ikke langt fra Mandal, så kan jeg bekrefte at rånemiljøet er like stort som det var da. Men jeg tror at når man vokser opp og distanserer seg så virker det mindre og dårligere enn det man selv opplevde. Lenke til kommentar
KevinBil Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Var kanskje 2, men ser på nett at det var mye som skjedde på den tiden, iforhold til nå. Pappa rånte også mye den gang. Han sier selv at miljøet ble mindre rundt 2010. Ikke siden han måtte selge bilen og på en måte stoppa, men han er fortsatt veeldig bilinteressert og har lagt merke til at de er vekke. kun den 240'en eller hva enn den firkanta bilen er som kjører fram og tilbake rett med ungdom/videregående.. ikke noe mer jeg har lagt merke til egentlig. Husker litt fra den gang jeg var 2 år, husker jeg satt i opelen til pappa den gang... Husker før, rundt 2006 var det stort rånermiljø her i lille mandal. Det er lett å romantisere ting fra 2-årsalderen. Endret 2. mai 2018 av KevinBil Lenke til kommentar
KevinBil Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 12 år siden.. å er gammelt nok for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå