DraZeN Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Tipper han blir fremstilt for menneskerettighetsdomstolen i Haag Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tipper han blir fremstilt for menneskerettighetsdomstolen i Haag tror jeg oxo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det håper eg! men tross alt, det er usa som har han.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Konge!! så svinet er endelig tatt?!?! Nå mangler bare osama så har de paret. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg tror ikke de har tatt ham de har nokk tatt en av dobbeltjengerne hans og erlig talt, tror dere på de dna testene de har tatt av ham USA er jo altid erlige og redlige Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvis de skal ha DNA bevis må de vel ha dna-prøver fra den riktige saddamen, vet de at de har det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det ka de ved å teste dna'et til sønnene hans som er blitt drept. uday eller whatever Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det ka de ved å teste dna'et til sønnene hans som er blitt drept. uday eller whatever Øhm... Nei? DNA'et er jo unikt fra person til person. Eller? Lenke til kommentar
8-) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ja det er unikt fra hver person, men det inneholder arvestoffer fra foreldrene dine. så de vil kunne finne det ut ved å sammenligne med en av sønnene. Lenke til kommentar
dork Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Blir jo på samme måte som farskapstestinga som Ricky Lake driver med. Også er det alltid en feilmargin på noen promille til noen prosent at DNA-similariteten tar feil. Men i tilfelle Saddam så har vi jo faktoren med ytre trekk m.m som vil totalt fjerne all tvil om at det er feil mann. Skal litt til å være Saddam-dobbeltgjenger _og_ ha "lik" DNA med Uday og Qusay. Så forresten i et program i sommer (før de tok Uday og Qusay) at de diskuterte nettopp dette om identifisering av Saddam hvis dem skulle ha klart å drept han i den restauranten, pga at dem ikke hadde noe DNA av han fra før. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå gleder jeg meg bare til osama blir tatt, eller en ny fly crash. Det er bra med litt action i hverdagen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Konge!! så svinet er endelig tatt?!?! Nå mangler bare osama så har de paret. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tror egentlig ikke det er han.. En kamerat av meg som er fra Irak tror heller ikke det er han.. Når de ikke har funnet han før, også plutselig finner de han i en kjeller? Tror ikke det. Saddam har jo tre-fire dobbeltgjengere, var det ikke så? Lenke til kommentar
dork Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 De sier på nyhetene nå at en tattis og arr etter kulehull har vært med på identifiseringa av han Lenke til kommentar
dork Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) eehh... ja! Er det jeg mener da: DNAet ga match + at tattis og kulehullarret har hjulpet med på identifiseringa. Edit: han ser jo ut som han har _vokst opp_ i ei hule i fjellet jo. Ulvegutten lissom. Jeg får lættis hver gang han dukker opp på skjermen nå, og dem driver og graver i munnen hans. Edit2: HAHA, "Saddam the great great hobo." Endret 15. desember 2003 av dork Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Edit: han ser jo ut som han har _vokst opp_ i ei hule i fjellet jo. Ulvegutten lissom. Jeg får lættis hver gang han dukker opp på skjermen nå, og dem driver og graver i munnen hans. Jepp, propagandamaskineriet går for fullt nå. Og det virker som pokker også Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så han slik ut da han ble tatt? Åneiiii, de har tatt julenissen, BOMMERT! Blir ingen julegaver i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå