Gå til innhold

SADDAM ER ARRESTERT :P

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo på samme måte som farskapstestinga som Ricky Lake driver med. Også er det alltid en feilmargin på noen promille til noen prosent at DNA-similariteten tar feil. Men i tilfelle Saddam så har vi jo faktoren med ytre trekk m.m som vil totalt fjerne all tvil om at det er feil mann. Skal litt til å være Saddam-dobbeltgjenger _og_ ha "lik" DNA med Uday og Qusay.

Så forresten i et program i sommer (før de tok Uday og Qusay) at de diskuterte nettopp dette om identifisering av Saddam hvis dem skulle ha klart å drept han i den restauranten, pga at dem ikke hadde noe DNA av han fra før.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Tror egentlig ikke det er han.. En kamerat av meg som er fra Irak tror heller ikke det er han.. Når de ikke har funnet han før, også plutselig finner de han i en kjeller? Tror ikke det. Saddam har jo tre-fire dobbeltgjengere, var det ikke så?

Lenke til kommentar

eehh... ja! Er det jeg mener da: DNAet ga match + at tattis og kulehullarret har hjulpet med på identifiseringa. :)

Edit: han ser jo ut som han har _vokst opp_ i ei hule i fjellet jo. Ulvegutten lissom. Jeg får lættis hver gang han dukker opp på skjermen nå, og dem driver og graver i munnen hans. :D

Edit2: HAHA, "Saddam the great great hobo."

Endret av dork
Lenke til kommentar
Edit: han ser jo ut som han har _vokst opp_ i ei hule i fjellet jo. Ulvegutten lissom. Jeg får lættis hver gang han dukker opp på skjermen nå, og dem driver og graver i munnen hans. :D

Jepp, propagandamaskineriet går for fullt nå. Og det virker som pokker også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...