Hansernn Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) Hei. Når jeg spiller av sanger fra Spotify med Bluetooth på mine nye høyttalere, så merker jeg at noe er galt i det neste sang skal starte. I starten av nesten hver sang, så venter høyttaleren 1-2 sekunder med å spille av, og når den først begynner, så spiller den sangen raskere i et par sekunder slik at den henter seg inn igjen. Resterende del av sangene spilles av helt fint, uten noen problemer. Dette skjer kun når en ny sang startes etter at den forrige er ferdig avspilt. Det skjer altså ikke når jeg starter sanger selv. Har forsøkt med 3 forskjellige Apple-enheter, deriblant iPhone 6s, iPhone X og en eldre iPad Mini, og det er samme problem med alle. Har også koblet høyttalerne til TV'en med optisk kabel, og lyden derfra fungerer fint. Har også forsøkt å sette Spotify i offline mode, for å sikre at det ikke er nettverket på telefonen det er noe galt med. Har også tatt enheten 10 cm fra høyttaleren, for å sjekke om det har med avstand/forstyrrelser å gjøre, men samme problem. Prøvde nå å spole helt til slutten av sangene på spillelista, slik at neste sang startes av seg selv. Problemet oppstod 7 av 10 ganger. Dette gjelder System Audio Saxo 1 Active som jeg kjøpte i forrige uke. Jeg var innom butikken i dag og byttet til nye eksemplarer, men jeg har samme problem med de også. Jeg har 2 andre mindre BT-høyttalere hjemme, samt en Bose QC35 som jeg har ingen problemer med. Noen som har vært borti lignende problem tidligere, eller noen som vet hva dette kan komme av? Endret 28. april 2018 av Hansernn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå