baerb Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Skal bygge meg ny gaming-stasjonær for rundt 10-12k. Har satt opp et eksempel her, men vil gjerne ha innspill på om noe bør byttes ut eller noe Har valgt og ikke ta med skjermkort, da jeg vurderer å kjøpe et brukt et mens jeg venter på de nye skjermkortene som kommer til sommeren/høsten. Har heller ikke lagt til strømforsyning, da jeg er usikker på hvor mye watt jeg bør ha. Holder det med 650 eller bør jeg ha mer? Mitt eksempel: https://www.komplett.no/wishlist/shared/caeca04b-42af-4a4b-b6d0-5520e55b8f72Prisen blir ca 7900,- på dette pga "Green weekend" tilbud. Gjerne kom med andre forslag til ca samme pris! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Mer? Kjører en kraftigere PC på en 400W PSU uten problemer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Når strømforsyningen slipper å ligge oppi mot 100% last så støyer den mindre. Se på EVGA SuperNova 750 G3. Skal du overklokke prosessoren? Hvis du skal det burde du se på en større kjøler. Noctua har gode kjølere. Be Quiet! er ikke dårlig heller, hvis det estetiske er viktig. Større kjøler støyer mindre når pcen er under last. Hvis du ikke har planer om det, ville jeg lagt penger i større SSD. Eller spart til du skal kjøpe skjermkort Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Seagate har ikke gode harddisker, gå heller for en SSD eller SSHD fra Samsung, WD eller HyperX. Er en grunn til at Seagate harddisker er billige, raske er de ikke, og har vel hatt 2-3 Seagate harddisker som har tatt kvelden innen 2 år, så ville aldri tørt å hatt noe viktig data på harddisker fra det merket, samme med Kingston. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå