Gå til innhold

Hvem er du i ...

-kga-

Anbefalte innlegg

eller ta denne :hvilken diktator er du

jeg ble: Du er...

Adolf Hitler

Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten.

:laugh: lol :laugh:

jeg ble saddam husein.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble Gandalf! :ermm: Men det vil jeg ikke være!

Og jeg ble:

Du er...

George Bush

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Du finner ofte opp ord for gjøre deg selv forstått. Du slår vitser for å dekke over tabber. Vitser som ingen skjønner faktisk. Du tar hva du vil ha og får folk til å gjøre alt skittentøy vasken din. Men du er dyktig på å smøre dine allierte slik at de støtter deg i dine fantasiprosjekter. Du tror du er en mektig mann, og det gjør tydeligvis dine allierte også.

:angry:

Lenke til kommentar

Saddam Hussein

Ingen liker deg. Men hvem bryr seg - ikke du i alle fall. Du er en Saddam. Du kommer til å være rik, se latterlig ut og du er den ultimate gangsteren. Du passer på at alle husker på å dyrke deg som en gud. Du er ond, fanatisk og har en bra medhjelper i din informasjonssjef

hahaha :devil::thumbs:

Lenke til kommentar

Du er...

Aragorn

Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.

.... til lykke med dere andre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...