ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 eller ta denne :hvilken diktator er du jeg ble: Du er... Adolf Hitler Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten. lol jeg ble saddam husein..... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Legola®s og Djengis Kahn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg vil være Gandalf... Eller Aragorn Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg ble Gandalf! Men det vil jeg ikke være! Og jeg ble: Du er... George Bush Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Du finner ofte opp ord for gjøre deg selv forstått. Du slår vitser for å dekke over tabber. Vitser som ingen skjønner faktisk. Du tar hva du vil ha og får folk til å gjøre alt skittentøy vasken din. Men du er dyktig på å smøre dine allierte slik at de støtter deg i dine fantasiprosjekter. Du tror du er en mektig mann, og det gjør tydeligvis dine allierte også. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Da er til og med Djengis Kahn bedre! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ble Gandalf Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du er... Arwen Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste. \O/ Synd ingen har sett Arwen i meg ennå da Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ble Gandalf og Pinochet... jeg ville mye heller vært Fidel Castro Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Legolas og Adolf Hitler SIEG HAIL Lenke til kommentar
JågI Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Saddam Hussein Ingen liker deg. Men hvem bryr seg - ikke du i alle fall. Du er en Saddam. Du kommer til å være rik, se latterlig ut og du er den ultimate gangsteren. Du passer på at alle husker på å dyrke deg som en gud. Du er ond, fanatisk og har en bra medhjelper i din informasjonssjef hahaha Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du er... Aragorn Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder. Høres ut som meg ja! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Legolas & Pinochet Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du er... Aragorn Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder. .... til lykke med dere andre Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gimli! jeg ble også Gimli hehe Lenke til kommentar
power Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du er... Gimli Småsint og veldig morsom, du er en alltid der for å lage lurveleven - både positivt og negativt. Det er aldri stille rundt deg, og ingen av dine venner kjeder seg når du kommer på fest. SÅ DA! vet dere det Lenke til kommentar
falut Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg blei Gimli og Pinochet... hehe, fin blanding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå