FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ble Aragorn/Pinochet heh... får vel skaffe meg noen undersåtter snart Lenke til kommentar
8-) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Aragorn og saddam. jeg er snill og medfølende, og jeg er den ondeste av dem alle. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gandalf Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde Sakris - We have a problem.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gollum/Smeagol Har du snakket med en psykolog i det siste? Han kan kanskje hjelpe deg med begge personlighetene dine? Ikke at du ikke er interessant, men hvem er du nå? WTF? Lenke til kommentar
Malux Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg blei: Gimli og Djengis khan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Aragon... gadd ikke å fullføre den andre teste, likte ikke svaralternativene der Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gimli Småsint og veldig morsom, du er en alltid der for å lage lurveleven - både positivt og negativt. Det er aldri stille rundt deg, og ingen av dine venner kjeder seg når du kommer på fest. og Saddam Hussein Ingen liker deg. Men hvem bryr seg - ikke du i alle fall. Du er en Saddam. Du kommer til å være rik, se latterlig ut og du er den ultimate gangsteren. Du passer på at alle husker på å dyrke deg som en gud. Du er ond, fanatisk og har en bra medhjelper i din informasjonssjef Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Djengis Khan Med forkjærlighet for andres koner og ingen respekt for menneskeliv, er du en Djengis Khan. Du er ond og hensynsløs. Du leder en mektig sivilisasjon. Psykopater vil dyrke deg og andre vil helst ikke treffe deg på en dårlig dag. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg ble Legolas: Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg? Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Du er: Saruman. Slemming. Bli snill igjen. Endret 14. desember 2003 av Oropher Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gimli Småsint og veldig morsom, du er en alltid der for å lage lurveleven - både positivt og negativt. Det er aldri stille rundt deg, og ingen av dine venner kjeder seg når du kommer på fest. Viste ikke at dverger var 195 høye, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Du er... Gollum/Smeagol Har du snakket med en psykolog i det siste? Han kan kanskje hjelpe deg med begge personlighetene dine? Ikke at du ikke er interessant, men hvem er du nå? Vi har bare en perosnlighet vi Edit: Skriveleif Endret 14. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gimli Småsint og veldig morsom, du er en alltid der for å lage lurveleven - både positivt og negativt. Det er aldri stille rundt deg, og ingen av dine venner kjeder seg når du kommer på fest. Viste ikke at dverger var 195 høye, eller er det bare meg? den gimlien her er hvertfall 187 høy. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Gandalf Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Få Gandalfer her! Ja, jeg lignet visst mest på ham. Hvis ikke måtte det vært Aragorn. Men jeg ser mest opp til (hmm... "ned på"?) hobbiter, riktignok. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Aragorn - Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder. Er ikke noe sånn legolas kjerring. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Gimli Småsint og veldig morsom, du er en alltid der for å lage lurveleven - både positivt og negativt. Det er aldri stille rundt deg, og ingen av dine venner kjeder seg når du kommer på fest. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 eller ta denne :hvilken diktator er du jeg ble: Du er... Adolf Hitler Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten. lol Du er... Djengis Khan Med forkjærlighet for andres koner og ingen respekt for menneskeliv, er du en Djengis Khan. Du er ond og hensynsløs. Du leder en mektig sivilisasjon. Psykopater vil dyrke deg og andre vil helst ikke treffe deg på en dårlig dag. PS: så ble jeg Aragorn i LOTR testen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Pinochet/Gollum...hva skal det bli av oss...hmm Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Litt "morsomt" at jeg ble Hitler... Vi har bursdag på samme dag... Den som finner det ut skal ikke få premie..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå