-kga- Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27445 Er kanskje lit tåpelig, og kanskje ikke helt korekt... ikke hvet jeg, men. Jeg ble verfall: Gandalf Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Legolas Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg? Tihi! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Aragorn Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg er visst Frodo Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hehe,tok den testen før en gang.Ble gollum Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Wee, fikk det jeg "trodde": Du er... Aragorn Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Saruman Slemming. Bli snill igjen. Faktisk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ØYH! Johnsen! Drit i å skifte nick a Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Legolas Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Legolas Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg? edit: slo meg akkurat, jeg liker ikke legolas, ser ut som en kvalm j'vel jo :\ Endret 14. desember 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Gollum/Smeagol Har du snakket med en psykolog i det siste? Han kan kanskje hjelpe deg med begge personlighetene dine? Ikke at du ikke er interessant, men hvem er du nå? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 edit: slo meg akkurat, jeg liker ikke legolas, ser ut som en kvalm j'vel jo :\ Nå er det vel legolas fyren i filmen som er ut som en kvalming da. I boka så fantaserer du jo han selv. Alver skal jo egentilg være overbaturlig vakre å se på. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Legolas har stil!§ Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 eller ta denne :hvilken diktator er du jeg ble: Du er... Adolf Hitler Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten. lol Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 eller ta denne :hvilken diktator er du jeg ble: Du er... Adolf Hitler Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten. lol Hvar ikke akkurat mange svar muligheter jeg likte der, nesten alle var jo ikke meg i det hele tatt. Blei: Pinochet Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt. Er vis ganske sleip og slu i følge denne testen jeg. Stemmer ikke helt overens med den andre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ble Arwen, den perfekte kjæreste Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Arwen Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste. og Pinochet Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du er... Frodo Ingen vet egentlig hva som ligger i deg, du er kanskje stille og rolig på utsiden - men som man sier: Stille vann har dypest grunn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Arwen Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste. (håper ei spesiell jente kommer til å se arwen delen av meg ) og Pinochet på den andre testen da... Endret 30. desember 2003 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå