Gå til innhold

Hvem er du i ...


-kga-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530

eller ta denne :hvilken diktator er du

jeg ble: Du er...

Adolf Hitler

 

Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten.

 

:laugh: lol :laugh:

Lenke til kommentar
eller ta denne :hvilken diktator er du

jeg ble: Du er...

Adolf Hitler

 

Du er en sadist. Du er faktisk veldig syk i hodet ditt. Du er kontrollfreak med en noe urealistisk virkelighetssans. Du tror på elitemennesker. Fordi du aldri var en av dem. Du vil ta over verden og fjerne de som mobbet deg som liten.

 

:laugh: lol :laugh:

Hvar ikke akkurat mange svar muligheter jeg likte der, nesten alle var jo ikke meg i det hele tatt.

 

Blei:

 

Pinochet

 

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

 

Er vis ganske sleip og slu i følge denne testen jeg. Stemmer ikke helt overens med den andre.

Lenke til kommentar

Arwen

 

Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.

 

og

 

Pinochet

 

Du er hemmelighetsfull strateg. Du er den mest tilbakeholdne av alle lederne. Men det er kun fordi det tillater deg å gjøre din faenskap utenfor søkelyset. Du gir deg selv medaljer, dreper dine fiender og gjør deg selv uerstattelig. Du er en slange i gresset som sniker deg til all makt.

Lenke til kommentar

Arwen

 

Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.

 

(håper ei spesiell jente kommer til å se arwen delen av meg :love:)

 

og Pinochet på den andre testen da...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...