danger_of_death Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva synes dere? Jeg har også en bror som er gla i RPG spill. lurer på hvilket spill jeg skal kjøpe til han. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 SW: Kotor kanskje? Meget bra spill. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Alle Final Fantasy spilla, Star Wars: Knights of the old rebublic (undskyld evt. skrive feil), Breath of Fire Dragon Quarter, Legend Of Dragoon, Neverwinter Nights, dark cloud 2 eller Might and Magic spilla.. Det var de jeg kom på i farta.. Håper det var til litt hjelp.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Morrowind! Et genialt spill stappet med quests! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Neverwinter nights, Star Wars KOTOR, you name it... EDIT: og Morrowind selfølgelig Endret 14. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gothic 2. Enormy godt gjennomført RPG. Må være den beste atmosfæren jeg har opplevd i et rollespill Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Fallout og Fallout 2 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvilke evt. hvilken konsoll da? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Gothic 2.Enormy godt gjennomført RPG. Må være den beste atmosfæren jeg har opplevd i et rollespill enig.. SWKOTOR er også bra Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har broren din ps2 så kjøper du Final Fantasy X eller Final Fantasy X-2.Har han xbox så er vel Star Wars:KOTOR et godt valg,har ikke prøvd det selv,men det ser veldig kult ut. Edit:For dere som lurer så så jeg at Spider-man i tr.heim hadde fått inn FFX-2,om det er PAl er en annen sak. Endret 15. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kjøp Morrowind GOTYedit-pakka, knasgod bursdagsgave til megselv, jaffal, kosta meg 239 pluss porto. Lenke til kommentar
Kurgan Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvor gammel er din bror ? Hva spiller han fra før? Spiller han på PC, Xbox eller PS ? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Gi han backpacker 3 Ellers så kan du gi han Morrowind GOTY. NWN Gold pack Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Morrowind Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dersom du skal gi han et RPG, ville jeg anbefale enten Star Wars Knights of the old Republic eller Morrowind . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Fallout og Fallout 2 Nemmelig. De skulle vel ikke koste så mye mer enn en hundrelapp hver, og vips, så har han to av de beste RPG'ene i manns minne. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er vel ikke noen fasit-svar på hvilke spill man bør kjøpe til jul. Spør heller personen som spillet skal gis til om hva slags spill/sjangrer han liker. Bla fram i "Omtale-delen" på gamer.no. Der finner du noen spill som tilsvarer mottakers krav. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøp Morrowind GOTYedit-pakka, knasgod bursdagsgave til megselv, jaffal, kosta meg 239 pluss porto. hvor var det Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dersom du skal gi han et RPG, ville jeg anbefale enten Star Wars Knights of the old Republic eller Morrowind . Tror fyren har fått med seg det......... I 4/5 innlegg er de et eller begge av de 2 spillene nevnt..... (men spillene fortjener det da) Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det kommer helt an på hva en liker, som RPG, strategy eler sport for eksempel. Sjøl syns eg at KOTOR eller Generals Zero Hour e verdige til å ligge under juletreet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå