mX mann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har en sony reciver på 5*80Watt, borde jeg stille denne center højttaleren på lager eller smal: http://www.mosquito-groupe.com/englishversion/base.html Tror dere den vil greie den jobben den får vis den er stilt på lager. fronthøjttaleren er jamo på max 70Watt. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tviler på at den linken du har lagt ut kan hjelpe deg så masse, kan ikke tenke meg at du skal bruke de fronthøytalerene som center. Finn riktig link så kanskje folk kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Det går ikke ann og finne den riktige linken til siden, for det er en animert side. gå inn på Menu-Our Rage-Studio Lab-Center 03, der er centeren jeg skal ha Endret 14. desember 2003 av mX mann Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 ingne som vet Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ser ingen problemer med å sette den på LARGE, da den tåler godt med effekt å fint gengir forholdsvis lave frekvenser(50Hz -3dB) Den tar jaffal ingen skade av det. Men hva som gir best lyd er jeg ikke sikker på, det er igrunn bare å prøve begge deler. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 For det første: Watt har meget lite å si, men det virker som om ingen har fått det med seg ennå... For det andre: hvorfor skal du ha et produkt som ikke har noen norsk importør? For det tredje: hvorfor kan du ikke kjøpe en høytaler av samme merke som fronthøyttalerne dine slik at du får samm klang? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Komplett selger Mosquito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå