Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ny resept?

Anbefalte innlegg

Hei! for et par måneder siden fikk jeg en Ventoline-inhaler pga. jeg var syk (legen visste ikke helt hvorfor, men hadde veldig vanskelig med å puste). Det har egentlig ikke blitt særlig bedre, men i det daglige merker jeg at den har fungert ganske bra. Mistenker at den er tom (kommer ikke lenger ut sånn "sky" når man presser på den), må jeg dra til legen for å få en ny en, eller kan jeg fremvise den gamle på apoteket og få en ny? Er så redd jeg ikke skal få en ny resept... Skulle egentlig tilbake til legekontoret etter en mnd for en ny test, men ble forkjølet så tenkte det var bedre å vente til jeg er frisk + har ikke hatt så mye tid til det pga mye jobb og skole. Men er jo litt urovekkende/irriterende at det fortsatt er 'vanskelig å puste' (noen vil kanskje huske min tidligere tråd om dette...), 

Anonymous poster hash: bab6c...7ec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring legekontoret og be dem gi beskjed til Legen din at inhaleren har virket men er tom, og du vil ha ny resept. Jeg ringer inn fornying av resepter hele tiden. Verste som kan skje er at du får nei.

Du vil aldri få ut noe reseptbelagt på en gammal brukt resept.

Endret av depaderp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...