oyvinbso Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Hei! Jeg har fått en gammel lampe der en av bryterne ikke virker (den lar seg ikke trykke inn). Jeg tenkte jeg skulle prøve å demontere bryteren og se om jeg enkelt kunne få den til å virke igjen, men skruene som er brukt på bryteren er noen jeg aldri har sett før (og heller ikke finner bit til på nett). Jeg lurte derfor på om noen her kunne hjelpe meg. Skrua ser ut som en tp3-bit på denne oversikten, men motsatt (den stikker ut) og den har noen ekstra utstikkere på hvert hjørne. Jeg ser nå at den lille skrua kanskje er en annen variant, så om dere klarer å kjenne igjen den også hadde det vært fint. Øyvind Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Det er veldig vanskelig å se på bildet hvordan skruene ser ut. Kan du ta et bilde i bedre lys? Det er nok en form for "tamperproof" bit. Lenke til kommentar
oyvinbso Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Ja. Det stemmer sikkert det. Idiotisk løsning. Prøver igjen med bilde i dagslys i tilfelle det gir mer mening. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Får du kilt fast skruen?Isåfall kan du vri hele boksen mens skruen holdes fast. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 aner ikke om noe sånt passer? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Liten nebbtang, klem litt rundt den mens du vrir? Burde være ganske greit å løsne den med det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ta en dremel, liten kappskive på den, slip et tverrspor på hver skrue, løsne med flattrekker Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Knip av hele bryteren, kjøp ny bryter på Clas/Biltema/Jula/whatever. 1 Lenke til kommentar
oyvinbso Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Tusen takk for alle tipsene! Jeg satser på at det funker med tang/pinsett Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Vil tro at dette er en bryter som ikke lar seg remontere igjen. Stemmer for forslaget over om å kjøpe ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå