Gå til innhold

Oppegående telefon som kan brukes med våte og skitne fingre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver en del fiske på finnmarka, og det medfører våte og skitne fingre, og en telefon som ofte blir temmelig nedkjølt. De senere år har jeg brukt Iphone SE og Iphone 7, og store deler av tiden er disse ubrukelige. Man får rett og slett ikke brukt dem når de er våte og kalde. Skjermen slutter å reagere på berøring, og dem blir rett og slett veldig uresponsive.

Hva jeg mener med "oppegående" er at telefonen må kunne brukes i det daglige og ta bilder med også. Det nytter ikke med Doro, 6210 osv :) Er det noen som har funnet en telefon som duger både til arbeid og i det daglige? I det minste en som tåler minusgrader? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det Samsung Xcover 4.

ip 68 vanntett og tåler litt slag.

Min arbeidsplass har brukt 30 stk Xcover 3, med god erfaring på å bli mistet flere ganger på murgulv. Ellers ute i vær og vind på ulike plasser.

Minusgrader har jeg ikke erfaring med.

IPhone er flotte mobiler, man hører dårligst hjemne i villmarken.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Jeg hadde CAT S60 en stund. Det er mye negativt med den, men den kan brukes med våte fingre. Ellers kommer S61 snart, men den blir nok ganske dyr i forhold til spesifikasjoner så du må virkelig sette pris på det andre den kan tilby for at det skal være verdt det.

Endret av Dr. Brodsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...