Captain Kuijt Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 ^ tittel. Og hvor mye watt den står på. Prøver å finne ut hva som fungerer best. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg tar ikke tida, men stiller den inn på garantert lengre enn nødvendig og stopper den manuelt når det blir 1-2 sekunder mellom poppene. Min er på 750W men jeg bruker akkurat samme metode på mikrobølgeovner med annen effekt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Ja, det beste er vel å utgå fra tidsrommet mellom poppelydene. Det vil si at popcornet begynner å bli ferdig når du hører at det tar merkbart lengre mellom hvert popp. Har ikke timet dette, men det blir nesten en vanesak etter hvert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Gjør som det står i bruksanvisningen. Men i der siste har jeg gått over til vanlig popcorn i en glassbolle, det funker også fint. Setter på maks, i mitt tilfelle 900w, og popper til det går noen sekunder mellom hvert. Endret 29. april 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 På min mikro så fungerer det med maks styrke (850W) og 2 min 20 sekunder. Noen ganger trengs det 10 sekunder mer eller mindre tid. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Men man skal jo ikke poppe på tid. Dere koker vel spaghettien nøyaktig så lenge som det står angitt på pakken også. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Jo, men som jeg skrev: "Noen ganger trengs det 10 sekunder mer eller mindre tid." Jeg hører jo når det er ferdig, men det er stort sett på 2 min 10 sek, til 2 min 30 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå