Harald Brombach (digi.no) Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Var helt på grensen til å måtte endre navnet.Våroppdateringen til Windows 10 kommer om få dager Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Da er det vel på´n igjen da , etter at man såvidt har fått luket bort små og større problemer etter fall creators update 2. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) Har vært usedvanlig mye trøbbel med Windows Update brorparten av denne våren også. Endret 28. april 2018 av G Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Merker jeg er mer skeptisk enn spent. Etter Creators Update har jeg ikke lenger farger på utskrift hjemme. Det har jeg gitt opp å få i orden. Tok en fresh install av pc'en forrige uke, og oppdaget i etterkant at OneDrive tidligere hadde synket opp flere gig viktige og mindre viktige mapper uten at jeg kan huske å ha bedt om det. Og maset om Office, Edge og OneDrive begynner jeg å gå lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå