Allostasis Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 "What have I become?" Hmm... En mann? Godt eg ikkje er den eineste.. Skjønner ikkje at det ikkje er fleire som ser det. De fleste ser det, men har registrert at enkelte er veldig opptatt av det Vil du ha Tomb Raider transgender edition? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ligner hun på en mann? Det ser jeg ikke.Hun ligner kanskje mindre på en sminket valley-girl, enn tidligere, men jeg ser ikke hvordan det er synonymt med maskuline trekk. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ikke en mann men en 15 år gammel gutt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Har hørt fra folk som har spilt det på Tribeca Games, at det ikkje er saken ingame og at det bare var ein ting på traileren, så det er da bra Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ligner hun på en mann? Det ser jeg ikke. Hun ligner kanskje mindre på en sminket valley-girl, enn tidligere, men jeg ser ikke hvordan det er synonymt med maskuline trekk. Enig. Kan ikke si jeg ser det heller, men føles uansett ut som en relativt meningsløs ting *shrug* Tenkte ellers jeg kanskje skulle bestille CE av det her, men den var fullstendig blåst bort i løpet av et døgn, så kommer nok til å gå for “bare” Croft Edition Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Er kanskje ein filleting, men personligt så liker eg Lara Croft best som dame. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 For min del er jeg litt skeptisk til at det ikke er Crystal Dynamics som har utviklet dette, siden jeg var veldig glad i de to første de laget. Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Små bekymra over hvordan ansikter hennes ser ut i videoen. Kan nok være fordi det er prerendered og alt det der. Og at hun ser anderledes ut i gameplay. Men helt ærlig ser hun ut som en mann. Synes hun så best ut i rise of the tomb raider Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Det er fordi de har brukt en annen skuespiller i traileren. I spillet blir hun lik som i de to forrige. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 "What have I become?" Hmm... En mann? Godt eg ikkje er den eineste.. Skjønner ikkje at det ikkje er fleire som ser det. De fleste ser det, men har registrert at enkelte er veldig opptatt av det Vil du ha Tomb Raider transgender edition? Dersom det er like bra som de to forrige. Hvorfor ikke. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) "What have I become?" Hmm... En mann? Godt eg ikkje er den eineste.. Skjønner ikkje at det ikkje er fleire som ser det.De fleste ser det, men har registrert at enkelte er veldig opptatt av detVil du ha Tomb Raider transgender edition? Dersom det er like bra som de to forrige. Hvorfor ikke. Det er ein karakterbyggning så gir veldi lite meining, da Lara har vist lite til ingen tegn til at hun er fanget i feil kropp, så og plutselig gjøre det hoppet mellom 2 spill, blir merkeligt. Er vell derfor folk reagerer. Endret 30. april 2018 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå