???????? Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, jeg programmerer en del PHP koder - men er ikke like flink med design. Er det noen som vet om noen bra sider med gratis templates? Setter stor pris på alle forslag! Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 www.oswd.org funker bra. (Open Source Web Design) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Google er jo i grunnen en utømmelig kilde som jeg ofte bruker Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hm... den siden har jeg ikke sett før gitt. takk for det! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 http://www.gjerrigknark.com/modules.php?na...9/48/index.html rundt 10 sider Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 templates *grøsse* Eneste som duger for oss som ikke har feelingen med eyecandy, men heller liker å pusle med ting og tang som ligger bak... Dessuten, kan være meget lærerikt, dissekering av templates i notepad, i tett samarbeid med en eller annen validator kan være med på å lage flinke folk.. tror jeg. (selv om det beviselig ikke har funket på meg ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er en fin måte å lære på + at det finnes en masse ok templates, men jeg kunne ikke tenke meg å sitte på en side som kanskje er klin lik som noen andres side. Nei, da lager jeg heller en medio gjennomført side som jeg i alle fall kan kalle min egen. Men det er bare meg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er en fin måte å lære på + at det finnes en masse ok templates, men jeg kunne ikke tenke meg å sitte på en side som kanskje er klin lik som noen andres side. Nei, da lager jeg heller en medio gjennomført side som jeg i alle fall kan kalle min egen. Men det er bare meg Nei, det er ikke bare deg! Kunne heller aldri hatt en side jeg ikke har laget helt selv. Templates er vel greit nok det, men ofte er de nok så desginmessig låst, og om du vil ha inn noe du synes hadde vært kult, blir det vanskelig eller umulig å gjennomføre. Ikke at jeg har erfaring med templates da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Blir litt feil da... "Har mekka heimeside no, ta en titt, (fortelle adressa" "laga alt sjøl? Det var jo dødskult!" "nei...template" Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Glish.com/css er fine templates. (Og korrekt kode er det også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå