AfterGlow Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 De seneste tallene er gode nyheter for selskapet.Nintendo femdoblet overskuddet sitt takket være Switch 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 En god start! Ønsker Nintendo lykke til videre! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Da synes jeg Nintendo skal feire dette med en Eternal Darkness remaster til Switch og i tillegg annonsere 2eren. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Skyward Sword remaster pls, med ordentlige kontrollere! Og ikke minst, fjerne motionblur effekten, ødeleggende men den var vel der fordi svak maskinvare. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Vet at det blir noen år til, men er veldig spent på hva Nintendo suser til med av spillkonsoll neste gang jeg Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Vet at det blir noen år til, men er veldig spent på hva Nintendo suser til med av spillkonsoll neste gang jeg Er redd Nintendo ser at hybrid eller håndholdt-markedet er deres nisje. Tviler på vi noen gang vil se en Xbox One X i Nintendo format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå