NTB - digi Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 En mann vant ikke fram for å få slettet en kredittkortgjeld på 89.000 kroner som sønnen (14) hadde skaffet ham ved å spille nettspillet «Clash of Clans».14-åring brukte 89.000 kroner på nettspill – faren må punge ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Han var ukjent med de mulige konsekvensene? Lever de under en busk i skauen? Hvis kiden skal kunne kjøpe noe i det hele tatt i spillene, hva med å skaffe et eget debitkort han kan fylle med x kr hver måned, så er det aldri risiko for overtrekk.. Husker jeg var dum og kjøpte polytoner og mobilspill back in the day, men kom heldigvis aldri på 89k Endret 27. april 2018 av Kakeshoma 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Dum dummere.. Noen lærepenger svir mer enn andre. Dette bør være et varsko til andre som har vært dumme - slett dine kortopplysninger fra andres digitale dingser og aldri la andre få åpen tilgang til ditt kort igjen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Dum og dum, joda. Men han kisen kunne jo ha satt en maks grense på det kredittkortet, noe jeg har hatt i alle år. Hvis jeg skulle være så uheldig at noen "rapper" kortet mitt eller opplysninger om det, så er det ikke så helv..... mye de får ut av det. Endret 27. april 2018 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå