Gå til innhold

Saddam Hussein


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er jeg!

 

Hoho, her har jeg vekket halve USA og mere til! Saddam er tatt, DNA-test skal være foretatt, folket jubler og gjør som muslimer flest: Skyter vilt rundt seg. Intet er bedre enn dette.

 

 

jeg siterer avlsuttningen av pressekonferansen:

 

GOD BLESS AMERICA.

Her er du, og likevel vil du ikke kommentere det faktum at krigen fremdeles er ganske så grunnløs...

 

Det er ingen tvil om at Saddam er tatt though, og det er SUPERT :)

 

God bless America meg i rævva.. er det nå jeg skal spy?

Lenke til kommentar
Nydelig, håper igrunn han ikke blir dømt til døden i Irak, det er og slippe for billig unna etter all slibrighetene han har utført, la han råtne i fengsel under tortur resten av livet.

 

Håper de tar Osama snart,  Osama fortjener en straff verre en tortur og fengsel...

Håper du forandrer deg når du kommer litt lengre ut i tenårene.

Hva da? skal du angrip alderen min å nå da? hvem er du da, en wannabe voksen?

Alt jeg sier er at når du står bak mord på folkegrupper til en så ekstrem grad som Saddam, med titusenvis, kanskje 100-tusenvis, liv på samvittigheten, så synes jeg ikke du skal defineres som menneske lengre, og det finnen ingen straff ond eller lang nok for en slik forbryter. Hvis det er så jævlig barnslig å synes det så kan du jo bare ignorere meg da.

Det er min personlige mening, og du klarer ikke og endre den med smålige kommentarer

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Nydelig, håper igrunn han ikke blir dømt til døden i Irak, det er og slippe for billig unna etter all slibrighetene han har utført, la han råtne i fengsel under tortur resten av livet.

 

Håper de tar Osama snart,  Osama fortjener en straff verre en tortur og fengsel...

Håper du forandrer deg når du kommer litt lengre ut i tenårene.

Hva da? skal du angrip alderen min å nå da? hvem er du da, en wannabe voksen?

Alt jeg sier er at når du står bak mord på folkegrupper til en så ekstrem grad som Saddam, med titusenvis, kanskje 100-tusenvis, liv på samvittigheten, så synes jeg ikke du skal defineres som menneske lengre, og det finnen ingen straff ond eller lang nok for en slik forbryter. Hvis det er så jævlig barnslig å synes det så kan du jo bare ignorere meg da.

Det er min personlige mening, og du klarer ikke og endre den med smålige kommentarer

God Jul :xmas:

Og det Spenol gjorde (og forsåvidt jeg også) var bare å kommentere at slike meninger hører ikke hjemme blandt normale sunne og til en viss grad, folk med sunt vett! Eller ble du bare så rasende pga at noen kommenterte alderen din at du ikke la merke til det?

 

Jeg tenkte selv og spørre om du var 12 år eller.no men endret heller posten min slik at jeg slapp å bli tatt for flaming :p

Endret av Sakris
Lenke til kommentar
God Jul :xmas:

Og det Spenol gjorde (og forsåvidt jeg også) var bare å kommentere at slike meninger hører ikke hjemme blandt normale sunne og til en viss grad, folk med sunt vett! Eller ble du bare så rasende pga at noen kommenterte alderen din at du ikke la merke til det?

 

Jeg tenkte selv og spørre om du var 12 år eller.no men endret heller posten min slik at jeg slapp å bli tatt for flaming :p

heh, jeg er ikke rasende, synes bare det er unødvendig å begynne å snakke om 14tisser og småunger straks noen har en annen og mer kontroversiell mening en dere selv

Lenke til kommentar
heh, jeg er ikke rasende, synes bare det er unødvendig å begynne å snakke om 14tisser og småunger straks noen har en annen og mer kontroversiell mening en dere selv

Hehe, vi gjør ikke det når noen har andre meninger enn oss, for det er en menneskerett å kunne ytre sine meninger fritt, men når man kommer med meninger som hører urtiden til så må du/dere også regne med å få pepper så det holder!

 

Viss du bare kunne innsett at det du mener om tortur gjør deg AKKURAT like ille som Saddam og Osama så kanskje du hadde skiftet mening?

 

Viss jeg slår deg, kan du da slå meg uten å være like "ond" som meg bare fordi jeg slo først?

 

Please svar på den siste her :thumbs:

Lenke til kommentar
Alt jeg sier er at når du står bak mord på folkegrupper til en så ekstrem grad som Saddam, med titusenvis, kanskje 100-tusenvis, liv på samvittigheten, så synes jeg ikke du skal defineres som menneske lengre, og det finnen ingen straff ond eller lang nok for en slik forbryter.

Det har jo også den amerikanske regjeringen stått bak i løpet av siste 50 år også såvidt jeg vet.

Hvorfor skal de anses som mennesker, hvorfor skal ikke de straffes?

 

og hvorfor er dette ikke en sak for internasjonale domstolen? (saddam og bush)

Lenke til kommentar
Alt jeg sier er at når du står bak mord på folkegrupper til en så ekstrem grad som Saddam, med titusenvis, kanskje 100-tusenvis, liv på samvittigheten, så synes jeg ikke du skal defineres som menneske lengre, og det finnen ingen straff ond eller lang nok for en slik forbryter.

Det har jo også den amerikanske regjeringen stått bak i løpet av siste 50 år også såvidt jeg vet.

Hvorfor skal de anses som mennesker, hvorfor skal ikke de straffes?

 

og hvorfor er dette ikke en sak for internasjonale domstolen? (saddam og bush)

Det er vel ikke en sak fordi USA gjør som de selv vil? :yes:

 

Men det hadde vært morsomt om Saddam ville blitt kallt inn for den ja, og deretter sett om USA ville frigitt han?

Lenke til kommentar
Hehe, vi gjør ikke det når noen har andre meninger enn oss, for det er en menneskerett å kunne ytre sine meninger fritt, men når man kommer med meninger som hører urtiden til så må du/dere også regne med å få pepper så det holder!

 

Viss du bare kunne innsett at det du mener om tortur gjør deg AKKURAT like ille som Saddam og Osama så kanskje du hadde skiftet mening?

 

Viss jeg slår deg, kan du da slå meg uten å være like "ond" som meg bare fordi jeg slo først?

 

Please svar på den siste her :thumbs:

jeg skjønner at dere reagerer, men å kalle noen 12åring osv. blir for lamt. Personlig synes jeg at det eneste "barnslige" innlegget her er mitt eget rettet mot Heraldo sitt. (Heraldo sin kommentar til innlegget mitt var forsåvidt barnslig også).

 

Jeg avskyr generelt all form for tortur mot mennesker, men disse 2 fortjener virkelig en ekstraordinær straff, det finnes ikke ord for hvor mye ondskap de har utført, og jeg mener da at dødstraff blir å slippe billig unna.. Hvis du ikke tror på ****** da, og at de kommer til og havne der.

 

Viss du hadde slått meg først, og jeg har slått tilbake så står vi like langt med tanke på "ondskap".

 

 

bare påpeke at jeg er imot dødstraff, så jeg er ikke så barbarisk som dere tror.. Kun i dette tilfellet :ermm:

Lenke til kommentar
Så nettopp nyhetene nå hvor det ble

bekreftet at det er Saddam.

 

Det beste Amrekanera kan gjøre er å la Irakerne

selv få ta seg av rettergang og dom

OG hvorfor skal ikke Saddam til den internasjonale krigsforbryterdomstolen slik som så mange før han? Hvorfor skal absolutt det irakiske folket dømme han og ikke verdenssamfunnet?

 

Hmm... USA begår faktisk krigsforytelser pr dags dato ved å holde krigsfanger på Guantamo Bay uten å følge reglene for behandling av krigsfanger! Rart at ingen reagere der bortsett fra Amnesty!

 

Appollox: Greit! I rest my case nå!

Lenke til kommentar
Hehe, vi gjør ikke det når noen har andre meninger enn oss, for det er en menneskerett å kunne ytre sine meninger fritt, men når man kommer med meninger som hører urtiden til så må du/dere også regne med å få pepper så det holder!

 

Viss du bare kunne innsett at det du mener om tortur gjør deg AKKURAT like ille som Saddam og Osama så kanskje du hadde skiftet mening?

 

Viss jeg slår deg, kan du da slå meg uten å være like "ond" som meg bare fordi jeg slo først?

 

Please svar på den siste her  :thumbs:

jeg skjønner at dere reagerer, men å kalle noen 12åring osv. blir for lamt. Personlig synes jeg at det eneste "barnslige" innlegget her er mitt eget rettet mot Heraldo sitt. (Heraldo sin kommentar til innlegget mitt var forsåvidt barnslig også).

 

Jeg avskyr generelt all form for tortur mot mennesker, men disse 2 fortjener virkelig en ekstraordinær straff, det finnes ikke ord for hvor mye ondskap de har utført, og jeg mener da at dødstraff blir å slippe billig unna.. Hvis du ikke tror på ****** da, og at de kommer til og havne der.

 

Viss du hadde slått meg først, og jeg har slått tilbake så står vi like langt med tanke på "ondskap".

 

 

bare påpeke at jeg er imot dødstraff, så jeg er ikke så barbarisk som dere tror.. Kun i dette tilfellet :ermm:

Det vil ikke føre noe fornuftig med seg å pine dem. Da gjør

man seg like lave som dem selv. Tortur som avstraffelse hører

ikke hjemme i den lovlige verden, vanlig dødstraff får holde.

Lenke til kommentar
og hvorfor er dette ikke en sak for internasjonale domstolen? (saddam og bush)

Den internasjonale krigsforbryterdomstolen brukes bare hvis det ikke er praktisk å føre rettsaken i personens hjemland. Forhåpentligvis stilles Saddam for en ren irakisk domstol.

 

Bush (og USA) har vel ikke begått noen krigsforbrytelser såvidt jeg vet. Å starte en krig er i seg selv IKKE en krigsforbrytelse. Dessuten er det jo bare den tapende siden i en krig som evt. blir tiltalt for krigsforbrytelser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...