Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bush hadde rett I ask again... Hvor er de såkalte "weapons of mass destruction" ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 De kan ikke stille Bush for krigsrett, han er jo en demokratisk valgt leder. Og det er jo ikke bare han som har bestemt, da må de stille hele usas regjering osv for krigsrett, og alle andre som har stilt opp og støttet dem. Deriblant norge Det viktigste nå er at passer på så Saddam ikke får tatt livet av seg vil jeg tro. Hvordan går det forresten med Milosovitch? (sikkert skrevet navnet feil) Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nå må du gi deg! USA vil helt sikkert gi ham en rettferdig rettergang, og ikke torturere ham for WMD-opplysninger i et eller annet mørkt hull på Cuba. Regner med at han vil bli tømt for opplysninger av CIA, for så å bli overlatt til irakiske myndigeht og bli dømt til døden etter den nye irakiske grunnloven. Hva legger du i "tømt for opplysninger"? Synes du det er greit å torturere Saddam Hussein for å få informasjon om masseødeleggelsesvåpen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 De kan ikke stille Bush for krigsrett, han er jo en demokratiskvalgt leder. Og det er jo ikke bare han som har bestemt, da må de stille hele usas regjering osv for krigsrett, og alle andre som har stilt opp og støttet dem. Deriblant norge Det viktigste nå er at passer på så Saddam ikke får tatt livet av seg vil jeg tro. Hvordan går det forresten med Milosovitch? (sikkert skrevet navnet feil) norge har ikke støttet irak krigen. Bare propaganda fra USA som påstår at vi har deltatt i krigen på grunn av at vi har et par mineryddere i irak. Er jo en grunn til at forsvaret vurderer å trekke de tilbake. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva hjelper det å ta en som ikke er en trussel for endre enn irakere? og hvor er våpnene? og hvor er osama? og hvor ble det av alle de andre lederene som ble tatt samtidig? hvor ble det av DNA beviset? så videt jeg så så var det vare visuel bevis .. ohhhhh Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvor ble det av DNA beviset? Hvordan vil et DNA-bevis overbevise mer en tv bilder? Hva salgs forutsetning har folk flest til å validere et DNA-bevis? Det ville jo være mye lettere å fabrikere et troverdig DNA-bevis, sammenlignet med et troverdig bildebevis. Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Han er litt forandret: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvor ble det av DNA beviset? Hvordan vil et DNA-bevis overbevise mer en tv bilder? Hva salgs forutsetning har folk flest til å validere et DNA-bevis? Det ville jo være mye lettere å fabrikere et troverdig DNA-bevis, sammenlignet med et troverdig bildebevis. At de har tatt Saddam er det vel liten tvil om, men hvordan i himmelens navn har de klart å validere DNA allerede? Ble han ikke tatt i natt? En fullverdig DNA-analyse tar relativt lang tid... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nydelig, håper igrunn han ikke blir dømt til døden i Irak, det er og slippe for billig unna etter all slibrighetene han har utført, la han råtne i fengsel under tortur resten av livet. Håper de tar Osama snart, Osama fortjener en straff verre en tortur og fengsel... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nydelig, håper igrunn han ikke blir dømt til døden i Irak, det er og slippe for billig unna etter all slibrighetene han har utført, la han råtne i fengsel under tortur resten av livet. Håper de tar Osama snart, Osama fortjener en straff verre en tortur og fengsel... Øh, ja for dette gjør alle oss andre så mye bedre enn Saddam og Osama? Yeah, right... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Her er jeg! Hoho, her har jeg vekket halve USA og mere til! Saddam er tatt, DNA-test skal være foretatt, folket jubler og gjør som muslimer flest: Skyter vilt rundt seg. Intet er bedre enn dette. jeg siterer avlsuttningen av pressekonferansen: GOD BLESS AMERICA. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) og jeg håper på at alle amerikanske soldater blir drept i irak (med andre ord er jeg tilhenger av okkupasjonsmotstanden, iraks mange gutta på skauen grupper) apollox sitt siste innlegg er helt latterlig forresten Endret 14. desember 2003 av heraldo Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvor ble det av DNA beviset? Hvordan vil et DNA-bevis overbevise mer en tv bilder? Hva salgs forutsetning har folk flest til å validere et DNA-bevis? Det ville jo være mye lettere å fabrikere et troverdig DNA-bevis, sammenlignet med et troverdig bildebevis. At de har tatt Saddam er det vel liten tvil om, men hvordan i himmelens navn har de klart å validere DNA allerede? Ble han ikke tatt i natt? En fullverdig DNA-analyse tar relativt lang tid... Beats me.. Og hva har du brukt som referanse? Fikk de en blodprøve av Saddam før krigen Lenke til kommentar
kag Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heh, Paul Bremer avsluttet pressekonferansen med "god bless america". Tør jeg si akkurat den kommentaren var upassende? Abdel-Aziz al-Hakim nevnte forresten at denne dagen skulle bli en årlig helligdag i Irak framover. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Og hva har du brukt som referanse? Fikk de en blodprøve av Saddam før krigen Det der er noe jeg også har lurt på i lang tid! Hvor i all verden har de fått DNA ifra tidligere slik at de har noe å sammenligne med? Var det kanskje derfor forsvarsminister Rumsfeld var på besøk på 80-tallet og "shook hands" med Saddam? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 og jeg håper på at alle amerikanske soldater blir drept i irak Saklig kommentar. Hva har Amerikanse soldater gjort deg, siden du ønsker dem drept? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 De kan ikke stille Bush for krigsrett, han er jo en demokratiskvalgt leder. Og det er jo ikke bare han som har bestemt, da må de stille hele usas regjering osv for krigsrett, og alle andre som har stilt opp og støttet dem. Deriblant norge Det viktigste nå er at passer på så Saddam ikke får tatt livet av seg vil jeg tro. Hvordan går det forresten med Milosovitch? (sikkert skrevet navnet feil) Bush løy jo for å kunne gå til krig, falske beviser og alt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heraldo's siste inlegg er MEGET latterlig Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heraldo og Apollox: Gi dere like greit først som sist! Hold denne tråden ON-topic for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nydelig, håper igrunn han ikke blir dømt til døden i Irak, det er og slippe for billig unna etter all slibrighetene han har utført, la han råtne i fengsel under tortur resten av livet. Håper de tar Osama snart, Osama fortjener en straff verre en tortur og fengsel... Håper du forandrer deg når du kommer litt lengre ut i tenårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå