Gå til innhold

[EL] Arsenal - Atletico Madrid

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soleklart best første 45. Eventyrlig mulighet med høyrebacken og Simeone borte, men vi klarer ikke ta den. Bellerin er så jævlig dårlig på å slå innlegg, og jeg syns det er for lite bevegelse fra de på topp når vi runker rundt utenfor 16-meteren. Atletico har ikke vært særlig farlig. To skudd rett på Ospina er det beste de har fått til.

Dette tar vi!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ganske bra omgang. Greit med 0-0. Begge lag har hatt noen gode muligheter. Bedre med 0-0 enn 1-1.

Hva faen? Greit med 0-0?

Arsenal har soleklart hatt flest muligheter

Griezmann sine to der han står alene på 16m er større enn alt Arsenal har skapt bortsett fra headingen til Lacazette

Lenke til kommentar

For noe tull fra Myhre og co i studio. Gult er gult uansett hvor tidlig det er i kampen. Dummeste jeg hører.

Helt enig. Dette hører jeg ofte og fatter ikke hvor det kommer fra. Dommeren skal ikke designe kampbildet, men regulere. Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Ganske bra omgang. Greit med 0-0. Begge lag har hatt noen gode muligheter. Bedre med 0-0 enn 1-1.

Hva faen? Greit med 0-0?

Griezmann sine to der han står alene på 16m er større enn alt Arsenal har skapt bortsett fra headingen til Lacazette

Begge skuddene til Griezmann har gått rett på Ospina...

Lenke til kommentar

For noe tull fra Myhre og co i studio. Gult er gult uansett hvor tidlig det er i kampen. Dummeste jeg hører.

Helt enig. Dette hører jeg ofte og fatter ikke hvor det kommer fra. Dommeren skal ikke designe kampbildet, men regulere.

Som jeg skrev på Reddit. Det første gule hadde jeg nok sannsynligvis latt gå, fordi det var tidlig og ikke særlig farlig. MEN i følge boka så er det gult. Det andre er så soleklart gult, borderline rødt som det går an. Kan ikke la være å gi han gult fordi det fører til rødt der, uansett om det er tidlig i kampen eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen? Greit med 0-0?

Begge skuddene til Griezmann har gått rett på Ospina...

Men muligheten er større, isolert sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...