Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Heia England Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har en følelse av at Arsenal vinner denne. Desverre har jeg lite tro på at vi unngår baklengs. 3-1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Tror Arsenal tar denne. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Heia heia ArsenalVis oss hva dere er laget av... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har ingen tro på seier eller i det hele tatt mål her. Atlético slipper nesten ikke inn mål, og så dårlige Arsenal er fremover klarer jeg ikke se særlig med sjanser i det hele tatt. Lett Atlético seier, 0-2 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hvor vises kampen!? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har ingen tro på seier eller i det hele tatt mål her. Atlético slipper nesten ikke inn mål, og så dårlige Arsenal er fremover klarer jeg ikke se særlig med sjanser i det hele tatt. Lett Atlético seier, 0-2 Atletico har sluppet inn 7 mål på sine siste 4 bortekamper. Og har like dårlig borteform som oss om dagen med 4 tap. Just saying. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. april 2018 Forfatter Del Skrevet 26. april 2018 Hvor vises kampen!? På Norsk TV vises kampen på Max. Hvis ikke må du nok finne en stream. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Skyt meg, jeg får ikke inn Max ?? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har ingen tro på seier eller i det hele tatt mål her. Atlético slipper nesten ikke inn mål, og så dårlige Arsenal er fremover klarer jeg ikke se særlig med sjanser i det hele tatt. Lett Atlético seier, 0-2 så ikke den komme 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Ingen av ekspertene tror Arsenal har nubbsjans Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Har ingen tro på seier eller i det hele tatt mål her. Atlético slipper nesten ikke inn mål, og så dårlige Arsenal er fremover klarer jeg ikke se særlig med sjanser i det hele tatt. Hehe, høres ikke ut som du har sett Atletico spille i det siste. Ja, Atletico er nok favoritter og de fleste mener det, men det du skriver er jo feil. Atletico har sluppet inn mye mål borte i det siste, og scorer heller ikke så mye. Om de klarer å låse igjen bak i kveld er det i såfall første gang på fire kamper borte. EDIT: archongamer kom meg i forkjøpet gitt Endret 26. april 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Klart de har, herregud. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. april 2018 Forfatter Del Skrevet 26. april 2018 Har ikke klokketro på seier akkurat, men synes at situasjonen som er nå kaster litt annet lys på en kamp som dette enn det normalt ville gjort. Hver kamp er jo en finale for Wenger nå, og synes vi har spilt godt i EL som åpenbart har vært en prioritering. Jeg er også spent på hvordan spillerne responderer på det som har skjedd i det siste. Jeg lurer på hvordan Wenger har håndtert dette; normalt, eller er han desperat etter et europeisk trofé og ende med verdigheten i behold? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Spilt godt? Det var såvidt vi slo Østersund og CSKA. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Fin tifo på Emirates! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Gult på høyrebacken til Atletico tidlig. Det må vi utnytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå